کد خبر : 83080

ثبت نام فوق العاده سایپا با شرایط اقساطی آغاز شد | متقاضیان خرید خودرو سریعا اقدام کنند

ثبت نام فوق العاده سایپا با شرایط اقساطی آغاز شد | متقاضیان خرید خودرو سریعا اقدام کنند

زمان و شرایط ثبت نام فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی اعلام شد. بازپرداخت فروش اقساطی سایپا در این طرح ۴ ماهه است.

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا امروز ساعت ۹ صبح آغاز شد. طبق اطلاعیه این طرح مربوط به فروش اقساطی سایپا با بازپرداخت ۴ ماهه است. در ادامه شرایط ثبت نام فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی را بخوانید.

شرایط ثبت نام فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی

ثبت نام فروش فوق العاده سایپا مربوط به وانت زامیاد است. بر اساس اطلاعیه با ۶ فقره چک ۴ ماهه می‌توانید در جدیدترین طرح ثبت نام سایپا در آبان ماه شرکت کنید. همچنین این خودروسازی امکان فروش نقدی را فراهم کرده است که مربوط به طرح فروش فوری و پیش‌فروش سایپا است. در تصویر زیر جزییات را بخوانید.

75فروش اقساطی سایپا بدون قرعه کشی

شرایط فروش اقساطی سایپا 1402

محدودیت کد ملی برای ثبت نام سایپا بدون قرعه کشی ویژه زامیاد اعمال خواهد شد و هر کد ملی صرفاً مجاز به ثبت نام یک دستگاه خودرو است.

 

سایر محدودیت‌های الزم جهت ثبت نام در سیستم فروش اعمال گردیده است.

در صورتیکه پس از امضای قرارداد فی‌مابین با مشتری، بر حسب ضرورت و یا الزامات قانونی و یا لزوم رعایت استانداردهای اجباری و محیط زیست شرکت ملزم به نصب تجهیزات و یا لوازم اضافیی یبر روی خودرو گردد و یا تغییری در برخی از قطعات خودرو ایجاد شود و هرگونه افزایش هزینه‌های شماره گذاری،بیمه، مالیات، مالیات ارزش افزوده ، مالیات نقل، عوارض شماره گذاری و …( تا قبل از فاکتور خودرو صورت پذیرد، هزینه‌های مربوطه از مشتری اخذ خواهد شد.

 

شرایط فروش شماره ۱ و ۲ این بخشنامه از زمان واریز وجه تا زمان تحویل خودرو سایپا سود مشارکت و انصراف صفر خواهد بود.

در شرایط فروش اقساطی سایپا ویژه شماره ۱ و ۲ این بخشنامه علاوه بر بسته‌های خدمت تعریف شده امکان انتخاب سایر بسته‌های خدمات فعال در شرایط فروش تا قبل از زمان واریز وجه میسر است. مشتریان محترم می‌توانند جهت رویت بسته‌های خدمت و آپشن به سایت org.saipayadak.www مراجعه نمایند.

مهلت ثبت نام فروش اقساطی سایپا

ثبت نام سایپا آبان ۱۴۰۲ از امروز ساعت ۹ صبح ۱۷ آبان ماه آغاز می شود و تا تکمیل ظرفیت ادامه دارد.

لینک سایت ثبت نام فروش اقساطی سایپا ۱۴۰۲ / سایت ثبت نام زامیاد

تکمیل مراحل ثبت نام بدون قرعه‌کشی سایپا ویژه وانت زامیاد تنها از طریق مراجعه به سایت ثبت نام سایپا یعنی آدرس https://saipa.iranecar.com/ انجام می‌شود، درصورتی که متقاضیان نسبت به تکمیل وجه از طریق سایت دیگری اقدام کنند، مسئولیتی متوجه شرکت سایپا نخواهد بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها