کد خبر : 76021

فرمول یک | یک و دوی فراری در تعیین خط گرندپری میامی

فرمول یک | یک و دوی فراری در تعیین خط گرندپری میامی

راننده فراری مسابقه میامی را از خط یک آغاز می کند.

به گزارش خودروتک به نقل از طرفداری ، جلسه تعیین خط گرندپری میامی از ساعت 00:00 بامداد روز یکشنبه آغاز شد که در نهایت تلاش تمامی رانندگان این شارل لکلرک از فراری بود که موفق شد در زمان 1:29.474 سریع ترین دور را بزند تا در مسابقه میامی در خط اول قرار بگیرد. تا ثانیه های پایانی این تعیین خط مشخص نبود چه اتفاقی رخ می دهد اما دور آخر شارل و هنرنمایی او باعث شد تا خط یک برای مسابقه را از آن خود کند. 

در رتبه دوم نام دیگر راننده فراری دیده می شود. کارلوس ساینز نیز در میامی فوق العاده شروع کرد و با اختلاف بسیار کمی نسبت به لکلرک او در رتبه دوم قرار گرفت. در جایگاه سوم نام مکس ورستپن دیده می شود.

قهرمان فعلی مسابقات تا ثانیه های پایانی این جلسه تعیین خط از رقبای خود در فراری پیش بود و چیزی نمانده بود که او پول پوزشین  را از آن خود کند اما عملکرد درخشان شارل و ساینز در ثانیه های پایانی همه چیز را تغییر داد ضمن اینکه مکس در دور آخر خود تعادلش را از دست داد و نتوانست زمان بهتری را نسبت به رانندگان فراری به ثبت برساند و به همین منظور در رتبه سوم قرار گرفت و مسابقه را از خط سه شروع می کند.

در خط چهارم نام هم تیمی ورستپن دیده می شود. سرجیو پرز امروز در رتبه چهارم به کارش خاتمه داد. لوییس همیلتون نیز امروز عملکردی به نسبت بهتر از مسابقات گذشته این فصل داشت و موفق شد در جایگاه ششم به کار خود پایان دهد.

الکس آلبون، نیکولاس لطیفی، کوین مگنوسن و گوانیو ژو در Q1 از جریان رقابت کنار رفتند. همچنین میک شوماخر، دنیل ریکیاردو، سباستین فتل، جرج راسل و فرناندو آلونسو در Q2 از رقابت کنار رفتند. گفتنی است، مسابقه اصلی گرندپری میامی از ساعت 00:00 بامداد روز دوشنبه آغاز می شود.

در پایین رده‌ بندی کلی رانندگان در جلسه تعیین خط گرندپری میامی را مشاهده کنید:

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها