کد خبر : 73406

داور در دیدار پرسپولیس-گل گهر تحت فشار بود؟

داور در دیدار پرسپولیس-گل گهر تحت فشار بود؟

سرمربی پرسپولیس در کنفرانس خبری بعد از بازی با گل گهر گل تیمش را سالم دانست.

به گزارش خبرورزشی، یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه آیا گل حامد پاکدل هند نبود، گفت: به هیچ عنوان هند نبود. خودم و بچه‌های آنالیز ما آن صحنه را دیدیم. حتی اگر توپ به دست پاکدل هم خورده باشد از بالا به دست وی برخورد کرد. اینگونه اصابت کردن توپ به دست هند نیست.

دوستان قانون را مطالعه کنند. به حدی جو برای داور خراب کردند که بازی از دست وی خارج شد. گل سالمی زدیم و به هیچ‌عنوان هند نبود. اما تیم حریف تا اواخر مسابقه این صحبت‌ها را می‌کرد. جو را برای داور سنگین کرده بودند و وی تحت تأثیر آن صحنه قرار گرفت. از خیلی از صحنه‌ها مثل لحظه‌ای که مهدی ترابی را مقابل چشم ترابیان پشت محوطه جریمه زدند، گذشت. داور خطاهای زیاد گل‌گهر را نمی‌گرفت و تحت تأثیر قرار گرفته بود. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر سوت می‌زد و تحت تأثیر شلوغ‌کاری‌ها قرار نمی‌گرفت.

وی افزود: موقعیت‌های خوبی در حمله داشتیم و تیم حریف خطاهای زیادی کرد اما داور به دلیل تحت تأثیر قرار گرفتن تا آخر مسابقه این خطاها را اعلام نکرد. باید صحنه‌ها را دقیق‌تر ببینیم اما تعداد خطاهای حریف خیلی بیش از اندازه شده بود و داور هم بازی را از دست داد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها