کد خبر : 34691

مدارس غیردولتی تهران هم 3 روز تعطیل هستند

مدارس غیردولتی تهران هم 3 روز تعطیل هستند

در پی افزایش آلودگی هوا و پیش‌بینی ماندگاری این وضعیت در هوای تهران در هفته پیش رو، تمام مدارس و موسسات علمی غیردولتی شهر تهران در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه (دوم، سوم و چهارم) دی ماه ۹۸ تعطیل شد.

به گزارش تسنیم، آموزش وپرورش شهر تهران اعلام‌کرد: بنابر تصمیم کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران؛ مهدهای کودک، پیش‌دبستانی‌ها، مدارس و موسسات علمی غیر دولتی شهر تهران در تمام مقاطع تحصیلی مناطق 19 گانه در نوبت صبح و عصر تا روز چهارشنبه 4 دی تعطیل خواهند بود.

اما برخی مخاطبان خبرگزاری تسنیم در تماس با این خبرگزاری از مدارسی خبر می‌دهند که تصمیمات کارگروه آلودگی هوا را دور زده و خود را در جایگاه تصمیم‌گیری دانسته و دانش‌آموزان را ملزم به حضو در مدارس می‌کنند!

قاجاری پدر یکی از دانش‌آموزان که فرزندش در دبیرستان غیردولتی منطقه یک پایتخت تحصیل می‌کند به تسنیم می‌گوید: هفته گذشته که شاهد تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا بودیم، دو مدرسه غیردولتی منطقه یک شهر تهران در پیامکی به خانواده‌ها اعلام کردند که مدارس دایر است و تمام دانش‌آموزان باید در کلاس‌های درس حاضر شوند!

وی افزود: با توجه به تعطیلات روزهای شنبه و یکشنبه این هفته، مجدداً مدیران این مدرسه اعلام کرده‌اند که تعطیلی در کار نیست و دانش‌آموزان باید در کلاس‌های درس حاضر شوند همچنین کلاس‌های فوق‌برنامه در ساعات بعدازظهر نیز برگزار می‌شود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها