کد خبر : 23939

آیا تکذیب ماهینی برای منتفی شدن خروج از لیست پرسپولیس کافی است؟

آیا تکذیب ماهینی برای منتفی شدن خروج از لیست پرسپولیس کافی است؟

با وجود خارج شدن نام دو بازیکن از لیست پرسپولیس، این باشگاه همچنان نیاز دارد اسم یکی، دو نفر دیگر را از فهرست بزرگسالان خط بزند تا جا برای خریدهای جدید و از جمله مهاجمی که به زودی جذب خواهد شد باز شود.

به گزارش بانک ورزش، در این میان گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد مبنی بر اینکه نفر سوم لیست مازاد حسین ماهینی است؛ کاپیتان دوم سرخپوشان که پیش از اعزام تیم به ترکیه دچار مصدومیت شد، اما با قرمزها به این سفر رفت و به ناچار زودتر از سایرین به تهران برگشت.

از همان زمان شایعه شد ماهینی خط خواهد خورد، چون مصدومیتش مشکوک به رباط صلیبی است و اگر اینطور باشد او ماه‌ها خانه‌نشین خواهد بود.

با وجود این، ماهینی دیروز موضوع را تکذیب کرده و مدعی شده از 25 روز دیگر می‌تواند به میادین برگردد؛ اما آیا صرف تکذیب او برای منتفی شدن خروجش از لیست کافی است؟

مثل سروش

جالب اینجاست که سروش رفیعی هم 24 ساعت قبل از خط خوردن از لیست پرسپولیس، حسابی از عملکرد کادرفنی جدید سرخپوشان تمجید کرده بود. سروش گفته بود کالدرون و دستیارانش عالی هستند و پرسپولیس با وجود آنها در فصل جدید مشکلی نخواهد داشت. از هیچ کجای این مصاحبه برنمی‌آمد که رفیعی به زودی پرسپولیس را ترک خواهد کرد، اما فقط 24 ساعت بعد این اتفاق رخ داد و سروش رفتنی شد. بنابراین مسلما جزییات لیست مازاد فقط در مغز کالدرون محفوظ است و کسی از آن اطلاع ندارد؛ از جمله حسین ماهینی.

شبیه مصلح

شرایط ماهینی اما به وضعیت شایان مصلح هم شبیه است. گویا یکی از مهم‌ترین دلایل انتخاب مصلح به عنوان یکی از بازیکنان مازاد این بوده که او با مصدومیت‌های طولانی و مداوم دست‌وپنجه نرم می‌کرده است؛ آنچه ظاهرا در جلسه دو نفره، از سوی مربی آرژانتینی به خود شایان هم اعلام شده است. اگر اینطور باشد ماهینی بیش از پیش در خطر خواهد بود، چرا که او هفت ماه از فصل گذشته را از دست داده و به ادعا خودش در هفته‌های آغازین لیگ نوزدهم نیز قادر به همراهی سرخپوشان نخواهد بود. شاید الان که شما این مطلب را می‌خوانید اسم بازیکن مازاد بعدی پرسپولیس اعلام شده باشد، اما به هر حال اوضاع ماهینی زیاد روبه‌راه نیست.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها