کد خبر : 18916

لیونل مسی در راه استقلال؟!

لیونل مسی در راه استقلال؟!

مدیرعامل سابق استقلال می‌گوید هرگز نگفته مسی را الان به استقلال می‌آورد بلکه حرفش چیز دیگری بوده است.

به گزارش خبر ورزشی ، علی فتح الله زاده با یک جمله دوباره سر زبان‌ها افتاد. او گفت مسی را به استقلال می‌آورد! وقتی در این باره از او می‌پرسیم، می‌گوید: «من یک سوال از شما دارم. مسی الان به باشگاهی غیر از بارسا می‌رود؟ کلی پیشنهاد دارد. دستمزد او چند برابر هزینه ورزش ماست. بنده چطور می‌توانم مسی را بیاورم؟»

علی فتح الله زاده ادامه می‌دهد: «از من پرسیدند که اگر مسی نزدیک بازنشستگی باشد، او را به استقلال می‌آورید؟ من هم گفتم اگر هوادار استقلال بخواهد چرا که نه. برای شادی دل آن‌ها مسی را هم به این باشگاه می‌آورم. حالا می‌گویند فتح‌الله‌زاده گفته مسی را الان می‌آورم استقلال. بابا مگر می‌شود؟ الان چه کسی می‌تواند مسی را بگیرد؟!»

البته این نکته لازم به ذکر است که بر طبق اعلام چندی پیش مسئولان بارسا ، قرارداد مسی با بارسلونا مادام العمر است و او تا پایان دوره فعالیت حرفه ای خود به عنوان بازیکن ، در این تیم توپ خواهد زد و با این فرض دیگر ، در هیچ صورتی حتی در سنین نزدیک به بازنشستگی ، امکان ترانسفر این فوق ستاره به تیم دیگری وجود ندارد .

پس  مدیران فعلی و آینده فوتبال ایران برای تبلیغات خود در جهت بالابردن محبوبیت خویش در نزد هواداران ، می توانند بی خیال مسی شوند و بهتر است به سراغ گزینه های دیگر بروند !

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها