کد خبر : 17806

بازیکن بزرگ استقلال در این تیم به خط پایان رسید

بازیکن بزرگ استقلال در این تیم به خط پایان رسید

خسرو حیدری به پایان خط رسیده و هیچ بعید نیست که پنج شنبه در آخرین بازی استقلال مقابل هوادارانش برای همیشه ازدنیای فوتبال خداحافظی کند.

برای خسروحیدری پنج شنبه ای که از راه خواهد رسید، روزی متفاوت خواهد بود. خسرو به یقین رسیده که در استقلال فصل بعد جایی نخواهد داشت، به همین دلیل پنج شنبه آخرین رویارویی اش با هواداران تیم محبوبش  در لباس استقلال خواهد بود. گرچه حیدری یک بازی دیگر نیز شانس همراهی با استقلال را خواهد داشت اما بازی پنج شنبه شب ایستگاه پایانی شماره 2 با آبی‌ها خواهد بود. حیدری که سال ها با پیراهن استقلال در میادین فوتبال دیده شد برای پنج شنبه شب باید تصمیم مهمی اتخاذ کند.

 تصمیم او یکی از این دو راه خواهد بود:خداحافظی از فوتبال با پیراهن استقلال یا خداحافظی با استقلال و یکی، دوفصل بازی در تیم های دیگر.

راه اول حیدری را در فضایی کاملا محترمانه از خط پایان دوران حرفه ای اش عبور خواهد داد اما راه دوم ممکن است سرانجام خوشایندی در انتظارش قرار ندهد و حتی وجهه اش را در فوتبال تخریب کند. هیچ بعید نیست که حیدری اگر تصمیم به خداحافظی از فوتبال نگیرد، در فصول آتی نتواند از شخصیت فوتبالی اش در دیگر تیم ها دفاع کند و آنگاه ناچار شود مانند بسیاری از فوتبالیست ها که به طمع دریافت دستمزد بیشتر زمان مناسبی را برای خداحافظی انتخاب نکردند، در حضیض با دنیای توپ گرد وداع کند درحالی که یک تصمیم کاملا هوشمندانه منتج به خروج آبرومندانه او از دنیای فوتبال خواهد شد.

فرهاد مجیدی یک نمونه از آن بازیکنانی است که زمان مناسبی را برای وداع با دنیای فوتبال برگزید. مجیدی نه فقط در زمان بازیگری در استقلال بلکه در مواجهه با تیم ملی نیز زمان ایده الی را برای خداحافظی برگزید در شرایطی که می‌توانست در ترکیب تیم ملی به میدان برود بعد از آخرین دعوت خود به تیم ملی اعلام کرد که دیگر برای تیم ملی بازی نخواهد کرد و با ارسال نامه ای عذرخواهی اش را اعلام کرد.

مجیدی در استقلال نیز زمانی فوتبال را برای همیشه کنار گذاشت که شرایط بدنی مناسبی داشت و حتی می‌توانست یک فصل دیگر در اوج توپ را زیر پا بدواند اما فرهاد می‌دانست ادامه حضور در میادین فوتبال حتی با پیراهن دیگر تیم ها ممکن است همه زحمات چندین ساله اش را به باد دهد و از او وجهه دیگری پدید آورد حال که خسرو اساسا فصل پرفروغی را هم پشت سرنگذاشته و در لیگ هجدهم بدل به یک نیمکت نشین محض شده و قطعا ادامه راه با این سبک و سیاق نمی‌تواند تصمیم درستی باشد.

به همین دلیل خداحافظی از فوتبال_نه فقط از استقلال_ بهترین راه برای بازیکنی است که سال ها با پاس های طلایی اش مهاجمان استقلال سیراب می‌کرد. حیدری که دست پرورده همین باشگاه استقلال برای حفظ موقعیت خود در آینده و بازگشتی با شکوه در قامت مربی به کانون استقلال باید درست ترین تصمیم ممکن را در پنج شنبه ای که از راه خواهد رسید، اتخاذ کند. برای خسرو خداحافظی از فوتبال انتخاب ایده ال تری است.

منبع: ایران ورزشی

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها