کد خبر : 14420

حاشیه های شفر تمامی ندارد

حاشیه های شفر تمامی ندارد

هیچ کدام از طرفداران استقلال فکرش را نمی‌کردند با باخت در دربی تیم خود را غرق در حاشیه ببنند.

ورزش11 - وینفرید شفر که با استقلال در نیم فصل دوم روند رو رشدی را طی می‌کرد و خود را به یک قدمی صدر رسانده بود، حال با شکست در دربی همه رویاهای خود را از دست رفته می‌بیند. هیچ آبی‌دلی فکرش را هم نمی‌کرد با توجه به بازی‌های خوب شاگردان شفر در هفته‌های گذشته، با شکست در دربی تیم محبوبشان غرق در حاشیه شود.

درگیری شفر با علی خطیر بعد از این شکست بازهم بالا گرفت. سرمربی آلمانی استقلال با حضور در کنفرانس خبری بعد از دربی اولین طعنه خود را به معاون باشگاه زد و گفت به جز یک نفر همه در باشگاه ناراحتیم. اتفاقی که باید با مدیریت فتحی و شفر  در  حساس‌ترین  مقطع لیگ ایران و لیگ قهرمانان آسیا خیلی زود حل شود.

درگیری گروه رحمتی، اسماعیلی و باقری با بازیکنان خارجی در دربی89. وجود باندها و گروه شدن بازیکنان در یک تیم می‌تواند به نظم گروهی یک ساختار منظم ضربه محکمی بزند. اتفاقی که در باشگاه رقیب به خوبی توسط برانکو مدیریت شده است تا هواداران این تیم شاهد چنین اتفاقاتی نباشند. این دقیقا هنر یک سرمربی را نشان می‌دهد، اولین باری نیست که در استقلال چنین اتقاقی رخ می‌دهد. بعد از جدایی نیومایر و گرو این دوبازیکن با مصاحبه‌ای اعلام کردند که بازیکنان استقلال روی خوشی به ما نشان نمی‌دادند و سرمربی تیم هم به همین دلیل به ما بازی نمی‌داد چون می‌دانست آن‌ها ناراحت خواهند شد.

حال این موضوع نمودِ بیشتری در تیم پیدا کرده است و بازیکنان خارجی جدید هم نسبت به همین موضوع ناراحت هستند. بارزترین آن هم می‌توان به اجازه ندادن چند بازیکنان استقلال به پاتوسی برای زدن پنالتی در دربی اشاره کرد که خلاف دستور سرمربی بود. تا جایی که جواد نکونام کاپیتان سابق آبی‌ها در گفت‌وگویی گفت:  چندین بازیکن استقلال را به مرز نابودی برده‌اند و باید باشگاه از حضور چنین افرادی پاک شود. قطعا اگر شفر می‌توانست از ابتدا جلوی چنین مشکلاتی بایستد، اکنون حال و روز تیمش چنین نبود.

توهین نژادپرستانه به بازیکن آفریقایی. اتفاقی که هیچ توجیهی از زشتی و زننده بودن آن نمی‌کاهد و باید این موضوع در کمیته انضباطی باشگاه پیگیری شود. موضوعی که قطعا در روزهای آینده حواشی بیشتری را به همراه خواهد داشت.

درگیری فرهاد مجیدی با پزشک تیم. بعد از اتمام دربی و حضور یافتن اعضای تیم درون رختکن، به‌یک‌باره دکتر تیم از تاکتیک اجرا شده در دربی انتقاد شدید می‌کند. این موضوع نیز باعث می‌شود تا فرهاد مجیدی مربی تیم فوتبال استقلال با او درگیر شود. حواشی که همگی از ضعف مدیریت سرمربی در اداره تیم نشئت می‌گیرد و باید خود او هم پاسخ‌گوی این اتفاقات باشد.

تمام این اتفاق‌هایی که مانند یک سناریو همگی در 3 روز رخ داده است به شدت کام هواداران استقلالی‌ را تلخ کرده و آن‌ها منتظر تمام شدن و فراموش کردن روزهایی هستند که غرورشان خورد شد ولی باز هم پای عشقشان ماندند.

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها