کد خبر : 10762

می خواهند به جای استقلال یکی دو تیم دیگر را بالا بیاورند

می خواهند به جای استقلال یکی دو تیم دیگر را بالا بیاورند

روزبه چشمی، مدافع - هافبک تیم فوتبال استقلال از مشکلات این تیم صحبت کرد و به شدت از مدیران باشگاه که نتوانسته‌اند مشکلات را حل کنند، انتقاد کرد.

وی در این خصوص گفت : مشکل مالی داریم، مشکلات زمین داریم که صحبت درباره همه اینها زیاد است. نیم فصل 50 روز لیگ تعطیل بود و تیم ملی در جام ملت‌ها حضور داشت که فرصت مناسبی برای حل مشکلات بوده، اما چه کاری انجام شده است؟ چه تلاشی برای گرفتن زمین تمرین یا حل مشکلات مالی صورت گرفت؟ ما یک روز در زمین شماره سه ورزشگاه آزادی تمرین می‌کنیم، یک روز در زمین پژوهشگاه و یک روز در زمین چمن مصنوعی! آقایان! این تیم استقلال تهران است، استقلال ایران است، اما انگار برخی می‌خواهند شخصیت این تیم را پایین بیاورند. من بعد از بازی با تراکتورسازی گفتم که می‌خواهند شخصیت تیم را پایین بیاورند تا استقلال قطب فوتبال ایران نباشد و یکی دو تیم دیگر را بالا بکشند. اگر چند سال دیگر دیدیم که استقلال کجا ایستاده، آن وقت مشخص می‌شود که چه کارهایی صورت گرفته است.

مدافع-هافبک تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بازیکن برای تیم جذب شده، اما نمی‌تواند بازی کند. 20 هفته از لیگ گذشت و فصل تمام شد، این چه تصمیماتی است؟ به این نگاه کنیم که این چه تیمی بوده و شخصیت این تیم را پیایین نیاوریم. 10 سال دیگر می‌بینیم که چه بلایی سر استقلال آمده است. اگر 5 بازی بد باشم، از استقلال می‌روم تا حداقل خاطرات خوبی که دارم بماند، نه اینکه همه چیز خراب شود. مسئولان باشگاه چرا نمی‌گویند مشکلات کجاست؟ نمی‌گذارند کار کنند؟ اگر نمی‌گذارند همین را بگویند یا اگر نمی‌توانند مشکلات را حل کنند، بروند.

منبع:تسنیم

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها