کد خبر : 83042

ثبت نام کشنده اروپایی

ثبت نام کشنده اروپایی در شرکت بازرگانی خرامه کامیون

در این مقاله قصد داریم تا شما را با شرایط ثبت نام کشنده اروپایی در شرکت شرکت بازرگانی خرامه کامیون آشنا کنیم.

در بازار ماشین‌های سنگین کشور ما و همچنین بسیاری از کشورهای جهان، خرید انواع کشنده اروپایی به عنوان بهترین گزینه موجود به شمار می‌رود. کشنده‌های اروپایی در کشور ما به مدت چندین دهه، حضور فعالی داشته‌اند. به گونه‌ای که می‌توان گفت ستون فقرات ماشین‌های سنگین کشور ما را در بخش کشنده پس از انقلاب تشکیل داده‌اند. البته این امر را باید در عدم امکان عرضه کشنده‌های آمریکایی در کشور نیز دانست. با این حال، کشنده‌های اروپایی به عنوان بهترین گزینه برای خرید و جایگزینی با ناوگان فرسوده باری کشور محسوب می‌شوند.

خوشبختانه با آزاد شدن واردات مدل‌های مختلف کشنده اروپایی، امروزه امکان شرکت در طرح‌های ثبت نام کشنده اروپایی فراهم شده است. مشتریان می‌توانند بسته به نیاز و بودجه خود، نسبت به ثبت نام و خرید مدل مد نظر خود اقدام کنند. با ما همراه باشید تا شما را با شرایط ثبت نام انواع مختلف کشنده اروپایی برای مشتریان از سراسر کشور آشنا کنیم.

ثبت نام کشنده اروپایی

چرا باید خرید کشنده اروپایی را نسبت به سایر مدل‌ها در اولویت قرار دهیم؟

این حقیقت وجود دارد که انواع مختلف کشنده اروپایی در کشور ما با قیمتی گزاف و بعضاً غیر واقعی فروخته می‌شوند. این گرانی قیمت‌ها نسبت به نسخه‌های چینی، می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد. یکی از دلایل اصلی این گرانی‌ها، مربوط به نوسانات دلار است. دلیل دیگر هم مربوط به ممنوعیت واردات کشنده در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ است که عامل اصلی افزایش قیمت‌ها در آن دوران محسوب می‌شود. به گونه‌ای که در سال ۹۶ تا ۹۷، یک کشنده ولوو اف‌هاش ۵۰۰ را با قیمت حدود ۵۰۰ میلیون تومان از سایپا دیزل خریداری می‌کردید. در حال حاضر همان کشنده با قیمت‌های بسیار بیشتر به فروش می‌رسد.

با وجود تمام عواملی که باعث گرانتر شدن انواع کشنده اروپایی در کشور ما شده‌اند، باز هم خرید آنها نسبت به کشنده‌های چینی ارجحیت دارد. امروزه مدل‌های مختلفی از کشنده‌های چینی را در کشورمان تولید و مونتاژ می‌کنیم. این مدل‌ها نسبت به کشنده‌هایی که ۱۰ سال پیش در کشور مونتاژ می‌شدند، بسیار بهتر و قوی‌تر شده‌اند. با این حال، این کشنده‌ها از نظر کیفیت و تکنولوژی به پای نسخه‌های تولید شده با استانداردهای روز اروپا نمی‌رسند. تنها مزیتی که کشنده‌های چینی دارند، مربوط به قیمت آنهاست. با این وجود، کشنده‌های اروپایی حتی با قیمت بیشتر، ارزش خرید بسیار بالاتری دارند. حتی برخی از رانندگان نسخه‌های کارکرد بالای این کشنده‌ها را به برخی کشنده‌های چینی ترجیح می‌دهند.

امکان ثبت نام کشنده اروپایی برای چه برندهایی وجود دارد؟

ثبت نام کشنده اروپایی در حال حاضر برای مدل‌های مختلفی از تولید کنندگان برتر اروپا وجود دارد. قبل از اینکه به مدل‌های مختلف اشاره کنیم، باید بگوییم که شما قادر خواهید بود تا نسبت به ثبت نام کشنده اروپایی در نسخه‌های صفر کیلومتر و کارکرد اقدام کنید‌. همچنین خرید نسخه‌های تولید شده از سال‌های ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ وجود دارد. البته نسخه‌های ۲۰۲۳ با قیمت بالاتری عرضه می‌شوند؛ ولی این افزایش قیمت به دلیل وجود امکانات بیشتر، توجیه پذیر است.

ثبت نام کشنده ولوو

کشنده‌های ولوو، از ماشین‌های سنگین پرطرفدار در بازار کشور ما هستند که از دیرباز در بازار خودرو کشور ما وجود داشته‌اند. در شرکت ما، امکان ثبت نام کشنده ولوو در مدل‌های مختلف ۲۰۱۸ تا ۲۰۲۳ وجود دارد. همچنین سفارش مدل‌هایی همچون اف‌هاش ۴۶۰، اف هاش ۵۰۰، و اف‌هاش ۵۴۰ امکان پذیر است. اکثر نسخه‌ها، فول آپشن بوده و تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز رانندگان را در اختیار آنها قرار می‌دهند. در ضمن، با توجه به ورود نسخه باری اف هاش ۴۶۰ تا چند وقت آینده، امکان ثبت نام این مدل نیز در شرکت بازرگانی ما فراهم خواهد شد.

ثبت نام کشنده داف

یکی دیگر از گزینه‌های پیش روی شما برای ثبت نام کشنده اروپایی، خرید مدل‌های مختلف از برند داف می‌باشد. کشنده داف در کابین‌های مختلف و با قدرت‌های متفاوت عرضه شده‌ است. نسخه‌های اولیه، ۴۶۰ و ۵۱۰ اسب بخاری بودند. با این حال، نسخه‌های ۲۰۲۲ و ۲۰۲۳ که اصطلاحا نیوفیس شناخته می‌شوند، ۴۸۰ و ۵۳۰ اسب بخاری هستند. کشنده‌های داف در بین تولید کنندگان اروپایی، محصولات مقرون به صرفه‌تری هستند؛ چون که با قیمت پایین‌تری در اروپا و حتی ایران عرضه می‌شوند. در حال حاضر هم اگر به دنبال ثبت نام کشنده اروپایی ارزان قیمت هستید، خرید کشنده‌های داف را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

کشنده داف

ثبت نام کشنده رنو

شرکت فرانسوی رنو، یکی دیگر از تولید کنندگان برتر در اروپا است که سابقه حضور محصولات این برند در کشور ما به چند دهه می‌رسد. در حال حاضر امکان ثبت نام کشنده اروپایی رنو در مدل‌های T480 و T520 وجود دارد. نکته‌ای که درباره کشنده‌های جدید رنو وجود دارد، این است که این کشنده‌ها از موتورهای ساخت شرکت ولوو بهره می‌برند. البته کشنده‌های رنو که به کشور ما وارد شده‌اند، از موتورهای جدیدتر و به روزتری نسبت به کشنده‌های ولوو موجود در بازار کشور ما بهره می‌برند.

کشنده رنو

ثبت نام کشنده های مرسدس بنز

پس از مدت‌ها انتظار، از سال گذشته امکان ثبت نام کشنده اروپایی مرسدس بنز نیز در کشور فراهم شد. کشنده‌های مرسدس بنز اکتروس، از دیگر مدل‌های پرطرفدار در بازار کشور ما هستند که استهلاک بسیار کم و دوام بالایی دارند. احتمالاً هنوز هم تعداد زیادی از نسل دوم کشنده‌های اکتروس که توسط ایران خودرو دیزل مونتاژ می‌شدند را در جاده‌ها و بزرگراه‌ها دیده باشید. در حال حاضر، امکان ثبت نام نسل سوم و چهارم کشنده مرسدس بنز اکتروس فراهم شده است.

کشنده مرسدس بنز

ثبت نام کشنده اقساطی در شرکت بازرگانی خرامه کامیون

شرکت بازرگانی خرامه کامیون، به عنوان یکی از وارد کنندگان انواع کشنده اروپایی در کشور محسوب می‌شود. این شرکت در حال حاضر، اقدام به عرضه مستقیم تمامی محصولات اشاره شده در بخش بالا را کرده است. شما می‌توانید کشنده مورد نظر خود را به صورت نقد و اقساط از این شرکت بازرگانی خریداری کنید. در شرکت بازرگانی خرامه کامیون، امکان دریافت تسهیلات آزاد و بانکی تا سقف ۳ میلیارد تومان بسته به مدل کشنده و میزان بودجه شما وجود دارد.

در صورتی که از قبل صاحب یک کشنده هستید، شما قادر خواهید بود تا علاوه بر ثبت نام کشنده اقساطی، در طرح معاوضه کشنده شرکت بازرگانی خرامه کامیون نیز شرکت کنید. بر طبق این طرح شما می‌توانید تا کشنده خود را با بهترین قیمت به فروش گذاشته و از خدمات مشاوره خرید کامیون و کشنده ما بهره ببرید. خدمات ارائه شده توسط شرکت بازرگانی خرامه کامیون، تنها به موارد فوق ختم نمی‌شوند. جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خرید کشنده اقساطی و خرید کامیونت اقساطی، می‌توانید با کارشناسان شرکت بازرگانی خرامه کامیون از طریق شماره‌های موجود در سایت در ارتباط باشید.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها