کد خبر : 4619

پلیس جزئیات مانور طرح زمستان 97 را اعلام کرد

پلیس جزئیات مانور طرح زمستان 97 را اعلام کرد

سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ جزئیات مانور طرح زمستان ۹۷ را تشریح کرد.

به گزارش خودروتک، نشست مشترکی با سر فصل هماهنگی مانور طرح زمستان ۹۷ با حضور سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، رئیس سازمان حمل نقل و ترافیک شهرداری، معاون فرماندار، رئیس اورژانس تهران، معاون عمران شهردار تهران، مدیر عامل شرکت های امداد خودرو سایپا ،ایران خودرو و سامان خودرو یاس در سالن جلسات این مرکز برگزار شد.

سردار مهماندار در خصوص هدف از برگزاری این مانور اظهار کرد: هدف از مانور مشترک آرامش خاطر برای شهروندان تهرانی است که با همدلی می توانیم در شرایط بحرانی به آن ها خدمات رسانی کنیم.

مهماندار ادامه داد: برای این اتفاق می توان با آمادگی و هماهنگی تمام دستگاه ها در شرایط اضطراری ،کولاک برف و بوران به شهروندان خدمات بهتری ارائه داد تادر شرایط مساعد بتوانند تردد کنند.

وی در خصوص وضعیت تهران و شرایط ویژه آن نسبت به شهرهای مختلف افزود: وسعت و ابعاد شهر تهران و وجود نهادهای دولتی و وزارت خانه ها شرایط را برای این شهر وچگونگی مدیریت آن دارای اهمیت ویژه کرده است.

سردار مهماندار در پایان افزود: این مانور نقطه اتصال ما با مردم خواهد بود و خدمات شهری باید در حوزه آموزش همگانی تلاش بیشتری در این راستا کند.

سرهنگ عدنان جلال معاون عملیات ترافیکی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران در این جلسه با اشاره به اینکه در فصل زمستان و بارش برف معابر شهری ما دچار مشکل می شوند که به تبعات آن تصادف در محور ها افزایش می یابد که با همکاری دستگاه ها زیر ربط در خصوص شن‌پاشی و نمک‌پاشی لغزندگی کاهش یابد.

در پایان تمام نمایندگان و مسئولین دستگاهای مختلف در خصوص همکاری با پلیس راهور تهران بزرگ هماهنگی خود را اعلام کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها