کد خبر : 70910

پورشه کاین به سبک مدل های کلاسیک

پورشه کاین به سبک مدل های کلاسیک

شرکت پورشه در نظر دارد نسل جدیدی از محصولاتش را با الهام از نسخه های قدیمی تولید کند. بر این اساس نسل اول پورشه کاین شاهد یک تغییر رسمی برای ایجاد قابلیت های آفرود بیشتر است تا طیف جدیدی از گزینه های شخصی سازی را برای مدل های قدیمی پورشه معرفی کند.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، به تازگی یک جفت از خودروی خاطره انگیز پورشه کاین توسط بخش داخلی پورشه کلاسیک بازسازی و ارتقاء یافته است.

این نمونه های جدید دارای صفحات اسکی، لاستیک‌های آفرود درشت، چرخ ‌ها و نورافکن ‌های سبک رالی و همچنین ویژگی های جدید با الهام از سبک‌ های قدیمی هستند.

در حال حاضر مشتریان می توانند این محصول را به شرکت سفارش داده و پس از تولید، آن را دریافت کنند.

گفتنی است این خودروی حتی دارای یک چادر سقفی تاشو است. چرخ‌های سفارشی، فلاپ ‌های ویژه جاده های گلی و باربندهای خاص سقف در نمونه های کلاسیک این خودرو در دسترس نیستند، اگرچه پورشه می‌گوید این قطعات در حال حاضر برای امکان‌ سنجی آزمایش می‌شوند.

کاین اصلی دارای سیستم چهارچرخ محرک با قفل دیفرانسیل مرکزی پویا است که به گفته پورشه به این خودرو ویژگی و توان آفرود استثنایی می‌دهد. به گزارش سیناپرس، طراحی جدید پورشه کلاسیک برای نشان دادن قدرت شاسی بلندهای دو دیفرانسیل این شرکت در نظر گرفته شده است.

بر اساس اطلاعات موجود، شرکت خودروسازی پورشه این نمونه های جدید را در رویداد های منتخب به نمایش می ‌گذارد تا بازخورد مشتریان و طرفداران را دریافت کرده و این موضوع را هنگام تصمیم ‌گیری در مورد توسعه و انتشار مجدد قطعات جداگانه در نظر بگیرد.

این برند همچنین اعلام کرده است که کیت ارتقاء Manthey Racing برای پورشه 911 GT2 RS، که به این خودرو اجازه داد در سال گذشته رکورد سرعت دور پیست نوربرگ را ثبت کند، مستقیماً از پورشه کلاسیک قابل سفارش خواهد بود.

به گزارش سیناپرس، این کیت دارای قطعات آیرودینامیکی ارتقا یافته، سیستم تعلیق کویل اور، اجزای ترمز ویژه و چرخ های منیزیمی است. گزینه‌ های دیگری مانند لنت‌ های ترمز مسابقه ‌ای و صندلی‌ های سطلی بدنه با پرینت سه بعدی ویژه این محصول نیز در آینده ارائه خواهند شد.

مجموعه پورشه کلاسیک همچنین فاش کرده است که قطعات دیگری نیز با این سیاست و با هدف تولید محصولات جدید بر پایه طرح های قدیمی در دست تولید هستند. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها