کد خبر : 4121

هیوندای ولوستر 350 اسب بخاری قیمت گذاری شد

هیوندای ولوستر 350 اسب بخاری قیمت گذاری شد

هیوندای ولوستر N TCR، نسخه‌ی مسابقه‌ای نسل جدید ولوستر، برای مسابقات میشلن IMSA طراحی شده است.

به گزارش خودروتک، تیم برایان هرتا اتواسپرت (Bryan Herta Autosport) هر دو مسابقه تیمی و بخش سازندگان را در کلاس TCR چالش جهانی پیرلی ۲۰۱۸ با استفاده از هیوندای i30 N TCR با قهرمانی پشت سر گذاشت. این مسابقات برای هیوندای بسیار باشکوه تمام شد؛ این‌طور به نظر می‌رسد که محصولات خودروساز کره جنوبی در این نقطه متوقف نخواهند شد. 

Hyundai Veloster N TCR / هیوندای ولوستر

هیوندای  اعلام کرد که با همان تیم اما با خودروی متفاوتی در مسیر قهرمانی دیگری گام خواهد گذاشت. تیم برایان هرتا اتواسپرت قصد دارد در چالش پایلوت میشلن IMSA ۲۰۱۹ با استفاده از خودروی مسابقه‌ای هیوندای ولوستر N TCR به رقابت بپردازد. 

Hyundai Veloster N TCR / هیوندای ولوستر

حدود ۸۵ درصد از اجزای اصلی هیوندای i30 N TCR در خودروی مسابقه‌ای Veloster N TCR حفظ خواهد شد که از آن جمله می‌توان به پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر با قدرت ۳۵۰ اسب بخار اشاره کرد. این خودرو توسط تیم هیوندای موتوراسپرت کاستومر ریسینگ طراحی می‌شود؛ همان تیمی که هیوندای i30 N TCR را نیز طراحی کرده است و محصول جدید در مقر هیوندای موتوراسپرت آلزنوا (Alzenau) آلمان طراحی و ساخته خواهد شد.

Hyundai Veloster N TCR / هیوندای ولوستر

دین ایوانز، مدیر بازاریابی هیوندای موتور آمریکا گفت: ما از همکاری و همراهی تیم برایان هرتا اتواسپرت و این‌که ولوستر N TCR جدید در پیست‌های آمریکا طی چالش پایلوت میشلن IMSA مسابقه خواهد داد، بسیار هیجان‌زده هستیم. پس از قهرمانی آن‌ها در سال ۲۰۱۸ با هیوندای i30 N TCR، ما نمی‌توانیم بیش از این برای موفقیت ولوستر N TCR صبر کنیم. 

هر دو خودروی هیوندای ولوستر N TCR و هیوندای i30 N TCR به‌طور کامل برای رقابت در سری TCR تائید شده‌اند، اما تحویل آن‌ها به تیم‌های مشتری با توجه به زمان ورود مدل جاده‌ای ولوستر N اولویت‌بندی می‌شود. برخلاف ولوستر N، مدل مسابقه‌ای هیوندای ولوستر N TCR توسط بخش موتوراسپرت هیوندای با پیشرانه ۲ لیتری مجهز به توربوشارژر و سیستم تزریق سوخت مستقیم تجهیز می‌شود که می‌تواند ۳۵۰ اسب بخار قدرت و ۴۵۰ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند.

Hyundai Veloster N TCR / هیوندای ولوستر

هیوندای ولوستر N TCR در فاصله زمانی نزدیک به شروع فصل چالشی پایلوت میشلن ۲۰۱۹ رونمایی خواهد شد؛ این سری مسابقات از ۵ بهمن ماه ۹۷ در پیست بین‌المللی دیتونا شروع می‌شود. قیمت هیوندای ولوستر N TCR حدود ۱۵۵ هزار دلار است.

منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها