کد خبر : 3778

جک S4 در راه است

جک S4 در راه است

عکس‌های منتشر شده از این کراس‌اوور، نشان‌دهنده سیستم مولتی مدیای جدید آن است که از یک نمایشگر بزرگ لمسی 10 اینچی استفاده می‌کند. نمای بیرونی جک ریفاین S4، شباهت چندانی به دیگر مدل‌های این شرکت ندارد و به نظر می رسد جک برای این طراحی این کراس‌اوور از المان‌های جدید استفاده کرده است.

به گزارش خودروتک، بعد از انتشار تصاویری جاسوسی از جدیدترین کراس‌اور JAC Motors چین که به S4 مشهور شده، اکنون اطلاعات بیشتری از این خودرو به دست آمده است.

طراحی مدرن S4 همان سبک و سیاق اروپایی‌پسندی است که جک مدت‌ها قصد داشت آن را خلق کند.

فرزند جدید خانواده Sهای جک از نظر طراحی یک سر و گردن نسبت به دیگر اعضای این خانواده مدرن‌تر نشان می‌دهد. این را به‌خوبی می‌توان از فرم طراحی چراغ‌های جلو و عقب و هم‌چنین طراحی آینده‌نگر کابین آن مشاهده کرد. زوایای خودرو برخلاف نسخه‌های قبلی، اکنون نرمشی چشم‌نوازتر دارند. این همان سبک و سیاق اروپایی‌پسندی است که جک مدت‌ها قصد داشت آن را خلق کند.

گفته می‌شود در قسمت مالتی‌مدیای این خودرو یک نمایشگر 10 اینچی لمسی تعبیه شده است. تغییر کلی ساختار چینش ادوات روی کنسول، پاسخی بود به اعتراضات مشتریان این خودرو که در ایجاد رابطه آن به مشکل برخورده بودند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که برای این خودرو دو پیشرانه در نظر گرفته خواهد شد. یکی نمونه 1.6 لیتری استاندارد با 120 اسب‌بخار و دیگری نسخه 1.5 لیتری توربو با 150 اسب‌بخار خروجی. جعبه‌دنده این مدل‌ها نیز بر حسب انتخاب مشتری یا 5 سرعته دستی هستند و یا CVT‌ تمام اتوماتیک.

تا چند روز دیگر که نمایشگاه گوانگژو برگزار می‌شود، این خودرو به روی صحنه خواهد رفت.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها