کد خبر : 2023

آخرین اطلاعات از قوی ترین هاچ بک فورد

آخرین اطلاعات از قوی ترین هاچ بک فورد

فورد سال گذشته از نسل چهارم فوکوس رونمایی کرد.به تازگی رندر های جدیدی از مدل RS این هاچبک تند و تیز منتشر شده است که زیبایی آن را به تصویر می کشد.

به گزارش خودروتک، فورد سال گذشته از نسل چهارم فوکوس رونمایی کرد.به تازگی رندر های جدیدی از مدل RS این هاچبک تند و تیز منتشر شده است که زیبایی آن را به تصویر می کشد.

این هاچ بک سریع السیر قدرتی معادل ۴۰۰ اسب بخار خواهد داشت که برای یک خودرو با وزن کم رقمی بسیار هیجان انگیز محسوب می شود.

لازم به ذکر است که فورد در این خودرو تکنولوژی های به روزی را قرار داده است که آن را به یک خودرو مناسب جهت استفاده خانوادگی و شهری تبدیل می کند.

فورد فوکوس RS به واسطه پیشرانه قدرتمندی که دارد در دسته خودروهای Hot Hatch یا هاچ بک های داغ قرار می گیرد. همچنین در این خودرو حالت رانندگی مخصوص دریفت یا Drift Mode  قرار داده شده است تا بتوانید دریفت های بی نقصی را با آن به نمایش بگذارید.

نشان RS در خودروهای فورد، بیانگر قدرت واقعی است. فورد با حرکتی هوشمندانه، روی یک مدل معمولی، امکانات ویژه‌ای تحویل می‌دهد که مردم عادی نیز توان خرید آنرا دارند. فورد فوکوس آخرین محصول این برند است که در حال حاضر، دو حرف RS، بر روی آن حک می‌شود.

اولین خودرو جاده‌ای که نشان RS داشت نسل اول اسکورت 1600 (Escort) بود. اسکورت‌های رالی پیروزی‌های زیادی در مسابقات جهانی به درست آوردند و فورد به دنبالی راهی بود تا از موفقیت اسکورت در رالی، استفاده‌های بیشتری ببرد. از سال ۱۹۷۰ تا سال ۲۰۱۵ که آخرین مدل RS عرضه شده است، ۲۰ مدل مختلف RS وارد جاده‌ها شده‌اند.

منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها