کد خبر : 17559

مدل سفارشی پیکاپ مرسدس بنز برای استرالیایی ها

مدل سفارشی پیکاپ مرسدس بنز برای استرالیایی ها

مرسدس بنز اقدام به مهیا کردن نسخه‌ای خاص از پیکاپ خود یعنی X 350d 4MATIC برای عرضه در بازار استرالیا در ماه جولای کرده است. سال گذشته و در ماه دسامبر بود که برای اولین بار نسخه معمولی X 350d 4MATIC به بازار استرالیا عرضه شد. برای ایجاد تفاوت میان نسخه Edition 1 با سایر مدل‌های عرضه شده از X کلاس، تعدادی امکانات و تجهیزات به این نسخه اضافه شده است.

به گزارش خودروتک ، قیمت این خودرو در بازار محلی از 87,500 دلار استرالیا (61,127 دلار آمریکا) آغاز خواهد شد.

پیکاپ Edition 1 در سه رنگ بدنه عرضه می‌شود: مشکی kabara، سفید bering و خاکستری rock. بدون توجه به اینکه مشتری برای پوشش بدنه خودروی خود چه رنگی انتخاب کند، جلوپنجره خودرو به همراه نشان سه پر مرسدس و سایر علائم و نوشته‌ها، دستگیره درها و محفظه بار عقب و ریل‌های سقفی نیز با رنگ مشکی نصب خواهند شد. لازم بذکر است که تمام X-Class های Edition 1 با رینگ‌های 19 اینچی 6 پر ارائه خواهند شد. روکش محفظه‌ بار این پیکاپ لوکس نیز همرنگ با رنگ بدنه خواهد بود.

در فضای داخلی، مرسدس بنز برای Edition 1 کفپوش‌های خاصی تدارک دیده و نشان Edition 1 نیز روی داشبورد در مقابل سرنشین کناری راننده نصب خواهد شد. روکش صندلی‌های مجهز به گرمکن این خودرو به صورت استاندارد از چرم بوده و شیشه عقب نیز از نوعی خاص با مقاومت بالا خواهد بود.

قوای محرکه Edition 1 با مدل‌های استاندارد X 350d 4MATIC تفاوتی نداشته و همان پیشرانه شش سیلندر دیزل با حجم 3 لیتر خواهد بود که 254 اسب‌بخار قدرت و 550 نیوتن‌متر گشتاور را به واسطه سامانه 4MATIC به چهار چرخ خودرو ارسال می‌کند.

قیمت این خودرو در بازار محلی از 87,500 دلار استرالیا (61,127 دلار آمریکا) آغاز خواهد شد که البته هزینه حمل و نقل نیز به آن اضافه می‌شود. هنوز مشخص نیست که آیا این خودرو در بازاری غیر از استرالیا نیز عرضه خواهد شد یا خیر.

منبع: باما

ارسال نظر
نظرات کاربران
دیگر رسانه ها