کد خبر : 81854

ایمان بیاورید که نیکی کریمی واقعاً زیباست + تصاویر

ایمان بیاورید که نیکی کریمی واقعاً زیباست + تصاویر

نیکی کریمی از بازیگرای جذاب و کاربلدیه که چهره نرمال و رو به خوشگلی داره به همنی دلیل هر تصویر خانوم بازیگر زیر ذره بین کاربران قرار داره!!

شایانیوز- نیکی کریمی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیونه که این روزا البته کاری از وی دیده نمیشه و تنها آخرین باری که نیکی کریمی رو در قالب یک کاراکتر دیدیم سریال "یاغی" بود که اونهم نیکی بانو چندان خوب ظاهر نشد. اصلا در این کار خیلی از مخاطبین بر این نظر بودند که نقش نیکی کریمی از اضافاتی بود که کارگردان عزیز انگاری قسمت کم آورده و گفته بزار اینم بزنم تنگش تا همچی حل شه و خب از اونجایی که میخواست سریال جذاب به نظر بیاد از هنرمندی بسیار مشهور همچون نیکی کریمی برای چنین نقش پیش پا افتاده ای استفاده کرد.

این روزا دیگه خیلی از بازیگران هستند همانند پژمان جمشیدی که اومدن تو کار و نشون دادن یک بازیگر میتونه چند بُعدی باشه چرا که مثلا نیکی کریمی همیشه و همه جا کاراکترایی رو ایفا کرده که همگی جدی بودند بدون چالش خاصی، اما چهره ای همچون پژمان خان توانایی این رو داره که هم در کار طنز و هم جدی حسابی بترکونه و چند بُعد رو بازی کنه.

اما از این ها که بگذریم و برگردیم سرغ نیکی کریمی خودمون باید بگیم خانوم بازیگر در صفحه اینستاگرامش موارد مختلفی رو پست و استوری میذاره و تصاویری که از خودش هست اتوکشیده و بی حاشیه نیز هنستند. مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که نیکی کریمی با شال گل منگلیش مورد توجه قرار گرفت.

unknown_269767557_582825052778310_2221015086741391567_n

دو فِیس متفاوت از بانوی متفاوته سینما!

نیکی کریمی از اون دسته هنرمندانی محسوب میشه که چندان اهل چیتان پیتان های غیر معمول نیست. مثلا خانوم بهاره رهنما رو دیدین؟ هر چند وقت یکبار ظاهری جددی از خود نمایان میکنه که هر بار بدتر از قبلش میشه. یبار باحجاب، یبار بی حجاب، یبار پر آرایش، یبار با آرایش عجیب، یبار پیرسینگ، یبار ژل لب و بوتاکس و .... اما جالبه بدونید که نیکی کریمی حتی چندان با رنگ موهایی مختلف هم دیده نمیشه چه برسه به موارد گفته شده.

البته که نیکی بانو هم یک خانوم هستن و همانند همه بانوان طالب زیباتر شدن و میکاپ و خوشتیپی می باشند و اتفاقا اونقدری به خودشون میرسن که با وجود سن و سال میانسالی اما همچنان چهره ای به شدت ملوس و جوان دارند. 

یکی از تغییراتی که برای خانوما خیلی مشخصه رنگ کردن موهاشونه که نیکی کریمی بیشتر با موهایی طبیعی تیره هستش که خب این یک ترفند برای جَوون تر نشون دادن بانوانه اما در ادامه میخوایم دو نمونه تیره و بلوند از این هنرمند کشورمون ببینیم که در نوع خودش جالب بود.

Untitled

نیکی کریمی با خوشگلیِ خدادادیش خوشگلای مصنوعی رو برد زیر کامیون!

نیکی کریمی وقتی خودش دست به کارای زیبایی و تغییرات نمیزنه قطعا باهاشون مشکلم داره. البته که پیشرفت علم برای همین روزهاست تا نواقص و یا مواردی که باعث پایین اومدن اعتماد به نفیس میشن برطرف گردد اما هر چیزی حد و مرزی داره و خب شما هم بهتر میدونید که در ایران عمل زیبایی و لوازم آرایش چقدر استفاده میشه.

نیکی کریمی نیز در این مورد و برای خانوم های پروتزی سینما نظری جالب داد که واقعیت هستند!

نیکی کریمی پیشتر گفته بود: در گذشته زیاد سینما رفتم و فیلم دیدم و چیزی که خیلی توجهم را جلب کرد. متاسفانه بازار داغ لب‌ها و چانه‌ها و گونه‌های تزریق شده و کاشته شده و خلاصه انواع و اقسام عمل‌ها و تزریق‌ها برای رسیدن به زیبایی و کمال مطلوب بود.

unknown_262756446_119951357166131_4941472456279932039_n

وی نوشت: بعد از دیدن فیلم “گذشته”، و دیدن سیمای ساده برنیس بژو با خودم فکر کردم واقعا چه بر سر این جامعه آمده؟

بازیگری که فیلمش برنده اسکار است و این قدر شانس کار در اروپا و هالیوود دارد و تازه شاید رقابت گسترده‌ای پیش رو دارد، با این سیمای ساده در فیلم‌ها حاضر می‌شود.

اما بازیگران ما برای زیبا دیده شدن در تنها گستره پیش رو یعنی سینمای ایران دست به هر کاری می‌زنند که تازه نتیجه‌اش قیافه‌ای مصنوعی و غیرعادی و غیر قابل باور است.

واقعا آیا زیبایی‌شناسی جامعه ما تغییر کرده و مردم ما از قیافه‌های مصنوعی خوش‌شان می‌آید یا من نمی‌دانم این همه تلاش برای چیست؟

FGSe2JyRsx7G

خانواده غرب نشین نیکی کریمی که چشمِ رنگی تو ژنشونه!

نیکی کریمی چندی پیش تولد داداشش رو تبریک گفته بود که خیلیا دوست داشتن چهره اون رو ببینن که خب سرانجام به آرزوشون رسیدن و البته از اونجایی که گویا نیکی خانم علاقه ای نداره چندان درباره خان داداشش توضیح بده به گذاشتن چند تا عکس ساده بسنده کرد و نشون داد که چشم رنگی و ظاهرخفن داشتن تو خونوادشون ارثیه.

این بازیگر که فوق العاده عاشق خونوادشه عکس برادرش رو به همراه مادرش گذاشت و مامان بسیار لاکچریش رو واسه همه نمایان کرد و نشون داد که چه زندگیه پولداری دارن تو خارج!

gf

بیوگرافی جذاب نیکی کریمی

نیکی کریمی متولد 19 آبان 1350 در تهران ، بازیگر و کارگردان سینماست. وی تحصیلکرده مقطع دیپلم رشته تجربی و دانشجوی انصرافی طراحی لباس از دانشگاه آمریکا می باشد که حالا کنار فعالیت هنری، مترجم کتاب و عکاس هم است.

اصالتا از سمت پدر اهل تفرش استان مرکزی است؛ یک برادر بنام «خشایار» و یک خواهر بنام «نازنین» دارد که به همراه پدر و مادرش در انگلستان زندگی می کنند.

nikikarimi4-vaghtesobh

 
 
 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها