کد خبر : 81778

اشتباهات پوششی رعنا آزادی ور + تصاویر

اشتباهات پوششی رعنا آزادی ور + تصاویر

رعنا آزادی ور از بازیگر های خوش چهره و دوست داشتنی است که کلا یه جور خاصی به دل میشینه؛ پس ببین چطور تیپ میزنه و ازش الگو برداری کن.

شایانیوز- رعنا آزادی‌ور بازیگر محبوب و پر طرفدار این روزهای سینما ایران به حساب میاد که غالبا نقش بانوهایی جنگنده رو ایفا می کنه مخصوصا سریال محبوب زخم کاری که حسابی خانوم آزادی ور رو به بالا بالاها برد.

از طرف دیگه رعنا آزادی ور غالبا در نقش هایی که ایفا می کنه ظاهری ساده و به دور از آراویرای اضافه داره حالا جالبه بدونید که ایشون خارج از نقش هاش هم اصولا ظاهری ساده و ملیح داره که باعث میشه میون این همه سلبریتی که این روزها وسط کلی عمل و آرایش غرق شدن مثل ماه میدرخشه.

حالا با توجه به این که این خانوم زیبا انقدر این روزها بیشتر از پیش تو مرکز توجه ها قرار گرفته و غالبا هم میدرخشه نگاهی می اندازیم به اوت فیت های مختلف ایشون تا ببینیم چه ویژگی هایی باعث زیبا و خاص شدن تیپ و استایل رعنا آزادی ور میشه.

 

رعنا آزادی ور

 

1. رعنا آزادی‌ور خوش استایلی که زرق و برق نداره

وقتی به اوت فیت های مختلف خانوم رعنا آزادی ور نگاه می کنیم متوجه میشیم که ایشون اساسا تیپ و استایل هایی رو می پسنده که ساده، مینیمال و به دور از زرق و برق باشن. از طرف دیگه خانوم آزادی ور این ویژگی مینیمال پسندی رو با سبک کژوال ترکیب می کنه و استایل محبوب خودش رو ازش در میاره. پس مخلص کلام این که رعنا آزادی ور، ماده شیر وحشی زخم کاری کژوال پسند و مینیمال پوشه برای همین هم چندان علاقه ای به استفاده از اکسسوری لباس هایی با طرح ها یا برش های خاص نداره.

رعنا آزادی ور مینیمال و کژوال

حالا که بحث طرح و پترن به میون اومد این موضوع رو هم باید اضافه کنیم که اگرچه رعنا آزادی ور عزیز مینیمال پسند هستند و در این سبک چندان جایی برای پترن وجود نداره اما ایشون هر از گاهی از پترن های ساده و همیشگی مثل چارخونه استفاده می کنه با این حال برای اینکه استایل مینیمالیستی اش حفظ بشه خیلی حواسش هست که باقی آیتم ها رو صد در صد ساده انتخاب کنه و از دو آیتم طرح دار استفاده نکند، که انتخاب بسیار درست و هوشمندانه ایست.

رعنا آزادی ور پترن پوش

2. رعنا آزادی‌ور خوش پوشی که کم رنگ می پوشه

با توجه به مینیمال پسندی خانوم رعنا آزادی ور طبیعتا شما هم حدس زدید که ایشون چندان علاقه ای به رنگ های جیغ و درخشان یا رنگ های ریسکی و پر جنب و جوش نداره و در عوض سعی می کنه که همیشه از یک پالت رنگی خنثی و ساده استفاده کنه. در زمان هایی که با کمی جسارت خانوم آزادی ور تصمیم می گیرند رنگی تازه به استایلشون اضافه کنند معمولا روی آِیتم های کوچک تمرکز می کنند.

رنگ مونوکروم

3. رعنا آزادی‌ور زیبایی که کلاسیک میکاپ میکنه

به گزارش شایانیوز، خانوم رعنا آزادی ور با میکاپ هایی که می کنه رسما برای خودش یک امضای شخصی ساخته. اصولا امضای شخصی داشتن به این معنی است که شما از یک آیتم به مراتب در اوت فیت های مختلفتون استفاده کنید. برای رعنا آزادی ور هم آرایش همچین حکمی داره. ایشون طرفدار پر و پا قرص آرایش های کلاسیک هستند و این طور که به نظر میرسه رژ قرمز از اصلی ترین اجزا آرایشیشون به حساب میاد.

رعنا آزادی ور آرایش کلاسیک

 

4. رعنا آزادی‌ور و اشتباهات پوششی بانو

خانوم رعنا آزادی ور هم مانند خیلی دیگه از خانوم ها و آقایون ممکنه که بعضی وقت ها دچار اشتباهات پوششی بشه اشتباهاتی که می تونند به راحتی باعث شند استایل زیبا و منحصر به فرد شما به یک استایل معمولی و نه چندان چشمگیر تبدیل بشه. در مورد خانوم رعنا آزادی ور این موضوع معمولا به دو صورت نمود پیدا می کنه یک، مواقعی که ایشون در بین بخش های مختلف استایلش هماهنگی رو رعایت نمی کنه، یعنی برای مثال کفشی که انتخاب کردند با کیفی که در دست گرفتند هماهنگ نیست و دو، زمانی که به درس کد های مراسم توجه نمی کنند.

حالا درسته که ما بر روی فرش قرمز ها قدم نمی گذاریم اما هر مراسمی پوشش مناسب خاص خودش رو داره که میشه بهش گفت درس کد و اگر این درس کد رعایت نشود باعث میشه که شما با مراسمی که در اون حضور پیدا کردید در هارمونی نباشید و به این ترتیب هر چه قدر هم که پوشش شما زیبا و آراسته باشه چون مناسب اون فضا نیست به چشم نخواهد اومد. با توجه به این که خانوم رعنا آزادی ور بسیار ساده پوش و کژوال پسند هستند گاها پیش میاد که در مراسمی بسیار رسمی حضور پیدا می کنند اما پوششون زیادی از حد کژواله و المان های اصلی یک پوشش رسمی رو نداره و این یک ایراد بسیار مهم است.

رعنا آزادی ور اشتباهات پوششی

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها