کد خبر : 78009

مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال لو رفت

مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال لو رفت

ساپینتو با مبلغ حدود ۴۵۰ هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان هدایت استقلال را در دست‌ بگیرد.

به گزارش خبرورزشی، خیلی‌ها تصور می‌کنند مبلغ قرارداد ساپینتو با استقلال خیلی بالاست در صورتی که طبق اعلام رسانه‌های پرتغالی این مربی در کشور خودش هم پیشنهاد چندان بالایی نداشت. در استقلال او با مبلغ حدود ۴۵۰ هزار دلار برای سال اول به توافق رسیده تا سکان هدایت این تیم پرطرفدار را در دست‌ بگیرد. همان‌طور که می‌دانید سال دوم قرارداد او به صورت توافقی است و طرفین باید از کار کردن با یکدیگر در سال اول راضی باشند و قرارداد سال دوم با شرایط مالی جدید و احتمال افزایش ۲۰ درصدی تمدید خواهد شد.

قرارداد ۴۵۰ هزار دلاری ساپینتو نشان می‌دهد که در کشور خودش هم چنین پیشنهادی نداشته و حالا می‌خواهد چالش جدیدی را در ایران و استقلال تجربه کند. طبعاً قرارداد دستیاران ساپینتو هم خیلی زیاد نخواهند بود و باید هرچه سریع‌تر نام دستیاران خود را به باشگاه استقلال اعلام کند.

مرد پرتغالی در مورد قرارداد مالی خود می‌گوید: مشکل خاصی وجود ندارد و ما قبلاً در این رابطه به توافق رسیده بودیم. من برای کار در ایران انگیزه مالی هم دارم اما برای موفقیت از انگیزه‌های بیشتری برخوردارم و می‌خواهم با این تیم پرطرفدار که در جشن قهرمانی‌اش ۱۰۰ هزار نفر شرکت می‌کنند، جام بگیرم.

مبلغ قرارداد سرمربی جدید استقلال لو رفت

 

 

جالب اینجاست که مبلغ قرارداد ساپینتو از یکی مثل استراماچونی هم کمتر است و حالا باید دید آیا او برخلاف استرا تا پایان فصل در استقلال ماندگار می‌شود یا نه؟ نکته مهم در مورد حضور مربی خارجی این است که بخشی از هواداران استقلال خیلی به موفقیت او امیدوار نیستند ولی بخشی دیگر اعتقاد دارند که چون اسکلت اصلی تیم برای فصل آینده حفظ می‌شود، ساپینتو خیلی هم کار سختی برای تکرار عنوان قهرمانی ندارد.

در همین ارتباط یکی از مسئولان باشگاه استقلال گفت: قرارداد ن ساپینتو ن کاملاً معقول است و آپشن‌های آنچنانی هم ندارد. ما بسیار امیدواریم که ایشان در ایران موفق شوند و اصلاً به شکایت و این قبیل مسائل فکر نمی‌کنیم. آقای ساپینتو از کشوری صاحب فوتبال می‌آید و مسلماً اثرات حضور ایشان را در استقلال خواهیم دید. ما اعتقاد داریم بهترین بازیکنان ایران در استقلال هستند چراکه این تیم را بدون شکست قهرمان کردند و حالا با تدابیری که توسط او انجام می‌شود تلاش می‌کنیم تا استقلال بتواند حتی در آسیا هم حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و در نهایت ستاره سوم را تقدیم هواداران کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها