کد خبر : 76808

جای خالی مهدی قایدی در استقلال با یکی بهتر پر شد

جای خالی مهدی قایدی در استقلال با یکی بهتر پر شد

بعد از جدایی مهدی قایدی از استقلال کمتر کسی فکر می کرد که امیرحسین حسین زاده بتواند جای خالی باشوی کوچک را در ترکیب آبی ها پر کند اما حرکات انفجاری حسین زاده در طول لیگ بیست و یکم خیلی ها را به یاد مهدی قایدی می انداخت و ستاره ریز نقش آبی ها هرگز اجازه نداد جای خالی باشوی کوچک احساس شود.

به گزارش روزنامه خراسان، حسین زاده ۲۱ ساله و ملی پوش که تا قبل از بازی مقابل مس رفسنجان در هفته بیست و نهم هم بدون احتساب ضربات پنالتی بهترین گلزن این فصل آبی پوشان بود، در این دیدار دشوار هم دبل کرد تا در اولین فصل حضورش در استقلال درخشش قابل قبولی داشته باشد.

پیش از این و زمانی که نام حسین زاده به عنوان یکی از خریدهای آبی پوشان مطرح شد خیلی‌ها او را با مهدی قایدی مقایسه کردند و در برخی محافل چنین مطرح می‌شد که او می‌آید تا جای خالی قایدی را پر کند. این در حالی است که به نظر می‌رسد حسین زاده خیلی زود از قایدی در استقلال عبور کرد. قایدی زمانی در استقلال به یک ستاره تبدیل شد که دو فصل از حضورش در این تیم می‌گذشت و در سومین فصل حضورش توانست چشم‌ها را به سوی خود خیره کند و نامش را به عنوان یک ستاره مطرح کند در حالی که امیر حسین حسین زاده در همین اولین فصل حضورش در استقلال تبدیل به پدیده لیگ شد و حتی توانست نظر مثبت سرمربی تیم ملی را هم به خود جلب کند.

مهدی قایدی در اولین فصل حضورش در استقلال فقط 12 بار در ترکیب آبی ها قرار گرفت و در این 12 بازی پایش به گلزنی باز نشد و حتی نتوانست پاس گل بدهد، اما در نقطه مقابل حسین زاده در اولین فصل حضورش در استقلال در هر 29 بازی به میدان رفته و با ثبت 8 گل و یک پاس گل شروعی رویایی در ترکیب آبی های پایتخت داشته است.

حسین زاده در حالی مقابل مس کرمان دبل کرد که یک بار هم ضربه سنگین او دیرک دروازه را به لرزش در آورد و اگر نبود مقاومت تیر دروازه، حسین زاده می‌توانست رفسنجان را با هت تریک ترک کند. این اولین دبل فصل حسین زاده و سومین دبل فصل استقلال بود. پیش از این کوین یامگا بهترین گلزن فصل آبی پوشان دو بار دست به دبل زده بود. یامگا یک بار در هفته دوم مقابل ذوب آهن و یک بار هم در هفته چهاردهم مقابل همین تیم مس رفسنجان دبل کرده بود. مسلما حسین زاده یکی از بازیکنان استقلال در لیگ بیست و دوم خواهد بود و بعد از یک شروع فوق العاده در این تیم می تواند در دومین فصل حضورش به ستاره بی چون و چرای تیمش تبدیل شود؛ اتفاقی که درهای فوتبال اروپا را به روی ستاره جوان فوتبال کشورمان خواهد گشود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها