کد خبر : 76304

خبر جدید درباره گزینه مدنظر پرسپولیس

خبر جدید درباره گزینه مدنظر پرسپولیس

تلاش‌های محمد محبی برای گرفتن رضایتنامه تا این لحظه بی فایده بوده است.

به گزارش ایرنا ، محمد محبی وینگر تکنیکی بوشهری در سپاهان گل کرد و در زمان مربیگری ویلموتس به تیم ملی هم دعوت شد. در ماجرای خرید قطعی مغانلو توسط سپاهان، محبی با پیشنهاد تیم سانتاکلارا پرتغال روبرو شد و مدیران سپاهان هم محبی را وارد معامله خرید شهریار از این باشگاه پرتغالی کردند.

 محبی در فصلی که گذشت، اکثرا نیمکت نشین بود و نتوانست آنطور که باید و شاید در لیگ پرتغال موفق شود. همین موضوع باعث شد تا محبی تیم ملی را از دست بدهد. نیمکت نشینی‌های پی در پی، از دست دادن تیم ملی و رسیدن چند پیشنهاد خوب از ایران باعث شد تا او تصمیم به بازگشت بگیرد و بخواهد در سال منتهی به جام جهانی در ایران بازی کند. اتفاقی که خیلی از بازیکنان لژیونر فوتبال ما به دنبال آن هستند.

همانطور که خود محبی آن را تایید کرد، پرسپولیس یکی از مشتریان جدی این بازیکن به حساب می‌آید و می‌خواهد برای فصل بعد محبی را جذب کند. شنیده‌ها حاکی از آن است که خود این بازیکن هم به شدت از پیشنهاد پرسپولیس استقبال کرده و علاقه دارد فصل آینده در این تیم بازی کند. با این حال گرفتن رضایتنامه بزرگترین مشکل محبی برای فسخ قرارداد با سانتاکلارا و بازگشت به ایران است.

سد یک میلیون دلاری جلوی پرسپولیسی شدن ستاره بوشهری!

 قرارداد محبی با این باشگاه ۳ ساله بوده و هنوز ۲ فصل از آن باقی مانده است. محمد طی روزهای اخیر بارها برای گرفتن رضایتنامه اش اقدام کرده و با مدیران سانتاکلارا در این رابطه صحبت کرده ولی هنوز موفق به جلب رضایت این تیم نشده است. باشگاه سانتاکلارا برای صدور رضایتنامه محبی خواهان دریافت یک میلیون دلار شده است، که مبلغ بسیار زیادی محسوب می‌شود. باشگاه پرسپولیس که خودش به خیلی‌ها بدهکار است و به شدت مشکل مالی دارد، نمی‌تواند این مبلغ را برای رضایتنامه محبی پرداخت کند و خود این بازیکن برای پرسپولیسی شدن می‌بایست از مدیران سانتاکلارا تخفیف بگیرد و یا اینکه به صورت قرضی از این تیم جدا شود.

گفتنی است مذاکرات محبی و مدیران سانتاکلارا برای گرفتن رضایتنامه و جدایی از این تیم همچنان ادامه دارد و باید دید طی روزهای آینده تکلیف این بازیکن برای پیوستن به پرسپولیس چه خواهد شد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها