کد خبر : 76303

صحبت های عجیب مایلی کهن درباره عزیزی خادم

صحبت های عجیب مایلی کهن درباره عزیزی خادم

سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: واقعا برای من جای سوال است که چرا احسان اصولی همه‌کاره شده است. او به جای تیم ملی باید به فکر سقوط نکردن تیم شهرش باشد.

به گزارش ایرنا، محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی ایران از شرایط فدراسیون و ورود هیئت رئیسه به پرونده عزیزی خادم گلایه هایی دارد. بخش هایی از مصاحبه مایلی کهن را در این زمینه بخوانید:

*کانادا از گروهی به جام جهانی صعود کرده که در آن تیم آمریکا حضور داشته است. آن‌ها توانستند جلوتر از آمریکا به عنوان تیم اول به جام جهانی صعود کنند. کانادایی‌ها به طور قطع تیم قابل احترام و قدرتمندی است و شباهت بازی این تیم به آمریکا زیاد است.

*اینکه می‌گویند این تیم حریف مناسبی برای ایران نیست، کاملا اشتباه است. همیشه افرادی هستند که انتقاد می‌کنند. معنی و مفهوم بازی‌های تدارکاتی این است که این دیدارها باعث بالا رفتن انسجام و هماهنگی تیم شود اما طبیعی است که نمی‌شود همه را راضی نگه داشت.

*از روز اول که شهاب‌الدین عزیزی‌خادم به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد، من یکی از مخالفان سرسخت او بودم اما بعد از کسب نتایج تیم ملی و صعود به جام جهانی نظرم کاملا تغییر کرد و اگر قرار باشد به عزیزی‌خادم نمره داده شود من نمره ۱۹ از ۲۰ را خواهم داد. تیم ملی بعد از اخراج مارک ویلموتس در شرایط بسیار سختی قرار داشت و از شانس کمی برای صعود به جام جهانی برخوردار بود اما با حضور رییس و سرمربی جدید توانستیم به عنوان تیم اول و به آسانی به جام‌جهانی صعود کنیم. البته در آن زمان با آمدن دراگان اسکوچیچ موافق نبودم اما با نتایج درخشان و بی‌سابقه‌ای که فدراسیون و کادرفنی تیم ملی بدست آوردند، نظرم تغییر کرد. این نتایج حاکی از این بوده که یک فکر خوب پشت تیم است.

مایلی کهن: به عزیزی خادم نمره ۱۹ می دهم/ او را برکنار کردند تا احسان اصولی همه کاره فوتبال شود!

*چطور امکان دارد که یکدفعه هیت رییسه تصمیم به این کار بگیرد؟ چرا در هفت، هشت ماهی که عزیزی‌خادم کار می‌کرد، این تصمیم گرفته نشد؟ شما از رییس فدراسیون چه انتظارهایی داشتید که محقق نشد؟ تیم ملی به راحتی به جام‌جهانی صعود کرد و در این شرایط توانست باعث شور و نشاط در میان مردم شود. چه اتفاقی افتاد که او عزل شد؟ اگر خودسَر عمل کرده چرا از اول جلوی کارهایش گرفته نشد؟

*واقعا برای من جای سوال است که چرا احسان اصولی همه کاره این آقایان شده است. بنده به شخصیت حقیقی او احترام می‌گذارم اما مگر او رییس هیات استان خراسان رضوی نیست؟ این استان یک تیم دارد به اسم شهر خودرو مشهد و اصولی بارها با مالک این باشگاه چه در رسانه و چه بیرون از آن دعوا و جدل داشته است. چطور نتوانستند به این تیم کمک کنند و آن را حفظ کنند؟ شهر خودرو در حال حاضر در معرض سقوط از لیگ برتر است.

*الان بیشترین تصمیمات تیم ملی توسط اصولی گرفته می‌شود. او حداقل باید در ابتدا اختلافات و مشکلات تیم استان خود را درست می‌کرد تا به این شکل نیفتند، بعد سراغ تیم ملی می‌آمد. وقتی که شما یک رئیس فدراسیون موفق را توسط هیات رییسه کنار می‌گذارید، یعنی روی توانایی‌های این رئیس ایراد وارد بوده است، در صورتی که عزیزی‌خادم بهترین عملکرد را داشته و اگر اشکالی دیده شده، باید همان موقع جلسه برکزار می‌کردند و رسیدگی انجام می‌شد، نه اینکه بعد از موفقیت تیم ملی بیاییم با استناد به اتفاقات گذشته او را عزل کنیم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها