کد خبر : 72333

نظر متفاوت مدیرعامل استقلال در مورد بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی

نظر متفاوت مدیرعامل استقلال در مورد بازیکن مغضوب فرهاد مجیدی

آنچه باعث شده تا آجورلو به مخالفت با جدایی مظاهری بپردازد احتمال مصدومیت سید‌حسین حسینی و فقدان یک دروازه‌بان مطمئن در بازی‌های سخت نیم فصل دوم است.

به گزارش ایران ورزشی، بازگشت رشید مظاهری به تمرینات استقلال از دو منظر قابل بررسی است. نخست اینکه ممکن است این دروازه‌بان به‌دلیل مخالفت‌هایی که از سوی برخی مدیران و شخص آجورلو با جدایی‌اش می‌شود سرانجام نیم فصل دیگر در استقلال بماند و احتمال دیگر اینکه آقای دروازه‌بان در بازی با هوادار به قفس توری تیمش بازگردد.

هفته پیش بود که خبر بی‌میلی مدیرعامل باشگاه استقلال با جدایی این دروازه‌بان در فضای رسانه‌ای استقلال به گوش خورد. آن روز صحبت از مخالفت قطعی مدیرعامل باشگاه استقلال با رفتن این دروازه‌بان به گوش می‌رسید که حالا بازگشت رشید به تمرینات نشان می‌دهد این خبرها صحت داشته و مدیرعامل باشگاه استقلال در ذهن معادلاتی دارد که سبب می‌شود با جدایی رشید مخالف باشد.

آنچه باعث شده تا آجورلو به مخالفت با جدایی مظاهری بپردازد احتمال مصدومیت سید‌حسین حسینی و فقدان یک دروازه‌بان مطمئن در بازی‌های سخت نیم فصل دوم است. شاید مجیدی بر این باور باشد که حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا او را از مظاهری بی‌نیاز می‌کند اما مدیرعامل باشگاه استقلال نظر دیگری دارد و مخالف جدایی این دروازه‌بان است.

با وجود این اما ممکن است سرنوشت مظاهری همان‌طور پیش برود که در روزهای اخیر بارها به آن اشاره شده و این دروازه‌بان راهی باشگاه فولاد خوزستان شود. اینکه آجورلو با جدایی مظاهری مخالف است یک سوی این میدان تصمیم‌گیری است اما پر واضح است که مدیرعامل باشگاه استقلال با وجود مخالفتی که با این جدایی دارد، به احتمال زیاد برای اینکه تمام خواسته‌های فرهاد مجیدی را به اجرا بگذارد، در نهایت اگر این مربی اصرار به رفتن مظاهری داشته باشد، تصمیم را برخلاف میل باطنی‌اش عملی می‌کند.

هیچ بعید نیست که بعد از بازی با هوادار که احتمال دارد مظاهری در قفس توری استقلال قرار بگیرد (گفته می‌شود حسینی و رضایی با بیماری مواجهند) مدیرعامل باشگاه استقلال تصمیم نهایی خود را درباره این دروازه‌بان اتخاذ کند و رشید به باشگاه فولاد خوزستان برود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها