کد خبر : 66162

حمایت بازیکن سابق استقلال از قهرمانی پرسپولیس

حمایت بازیکن سابق استقلال از قهرمانی پرسپولیس

امید نورافکن مدافع چپ ملی‌پوش سپاهان فصل بسیار خوبی را با زردپوشان اصفهانی پشت سر گذاشت. او در بازی‌های ابتدایی مانند فصل گذشته در پست هافبک دفاعی بازی می‌کرد ولی به یکباره محرم نویدکیا او را به پست دفاع چپ بازگرداند و از همان موقع بود که هم عملکرد نورافکن بهبود پیدا کرد و هم سپاهان با چند تغییر و تحول دیگر تیمی مسنجم شد. نورافکن در مورد فصلی که گذشت صحبت‌های جالبی دارد.

به گزارش ایران ورزشی، سپاهان رقابت بسیار خوبی تا هفته پایانی با پرسپولیس داشت ولی در نهایت این رقابت نزدیک را واگذار کرد. آیا فکر می‌کنی حق به حق دار رسید و تیمی که شایسته بود قهرمان شد یا به این تیم در مسیر قهرمانی کمک شده ؟

به نظرم اگر بخواهیم اصل قضیه را در نظر بگیریم که کمک شده یا کمک نشده و همه زوایا را در نظر بگیریم، باید یک کارشناس خوب پیدا کنید. اصلاً خودتان می‌توانید به این سوالی که پرسیدید پاسخ دهید. اصلاً من از شما می‌پرسم؛ آیا به پرسپولیس کمک شده یا نشده؟ جوابم می‌تواند اینطور باشد. کارشناسان می‌توانند ریز به ریز امتیازات جمع آوری شده که مشکوک بوده‌اند را بررسی کنند؛ برای تمام تیم‌ها؛ هم برای سپاهان، هم برای استقلال، هم برای فولاد، هم برای ذوب‌آهنی که آخر جدول بود؛ اینکه چند امتیاز از این تیم خورده شده با اشتباهات داوری. یک کارشناس می‌تواند در این موارد نظر بدهد. من اگر نظر بدهم، خوب نیست. به هر حال دوستانی در استقلال، پرسپولیس و تیم‌های دیگر دارم. این حرف خوبی نیست که بگوییم که آنها با کمک قهرمان شده‌اند و به این عنوان رسیده‌اند یا نرسیده‌اند. اینکه بخواهم نظر صد در صدی بدهم، اصلاً چنین کاری نمی‌کنم. خوب هم نیست موفقیتی که شخصی یا تیمی به دست آورده را زیر سؤال ببرم.

آیا پیشنهادی داشتی که تو را متقاعد به جدایی از سپاهان بکند؟

یکی، دو پیشنهاد داشتم ولی من به قراردادم پایبندم. یکی دو پیشنهاد از خارج داشتم که اصلاً هم دوست ندارم به آن بپردازم ولی پیشنهادی از خارج داشتم که با باشگاه صحبت کردم و به این نتیجه رسیدیم که به کارمان ادامه بدهیم. من هم اصلاً صحبتی در موردش نکردم. اطاعت کردم. به قراردادم پایبندم. برنامه 2 ساله‌ای دارم. در سپاهان می‌مانم و دوست دارم همینطور به پیشرفت تیمی و فردی و آرامشی که دارم، ادامه می‌دهم تا بتوانم نگاهی هم به امید خدا به تیم ملی داشته باشم.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها