کد خبر : 63206

استارت فرهاد مجیدی برای ساخت استقلال مدل ۱۴۰۱ از دبی

استارت فرهاد مجیدی برای ساخت استقلال مدل ۱۴۰۱ از دبی

طبق شنیده‌ها، مجیدی در سفر اخیر خود به دبی با یکی از لژیونرهای مطرح فوتبال کشورمان که اتفاقا چندی‌پیش اعلام کرده بود از فوتبال ایران پیشنهادی ندارد نشستی را برگزار کرده و پیشنهاد حضور در استقلال را برای فصل آینده به او داده است.

به گزارش فرهیختگان ورزشی، تیم فوتبال استقلال که تمریناتش بعد از توقف رقابت‌های لیگ برتر به‌خاطر رقابت‌های تیم‌ملی در مقدماتی جام‌جهانی حدود یک‌هفته‌ای تعطیل شده بود از دوشنبه بعدازظهر کار خود را از سر گرفت و بازیکنان این تیم زیرنظر کادرفنی در مجموعه ورزشی انقلاب تمرینات خود را ادامه دادند.

استقلالی‌ها همچنان در سه جبهه لیگ برتر، جام‌حذفی و رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. البته این موضوع دلیلی بر آن نیست که فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال کار را برای فصل آینده جدی نگیرد و از آنجایی که به روزها و هفته‌های پایانی فصل جاری لیگ ایران نزدیک می‌شویم مجیدی نیز با مشورت و هم‌فکری با دستیارانش استارت برای بستن استقلالی مدعی در فصل بیست‌ویکم را کلید زده و درحال عملیاتی‌کردن برنامه‌هایش است.

نکته قابل‌توجه آنکه مجیدی اگرچه به‌خاطر برخی مشکلات و ابهامات مدیریتی و همچنین دلایل دیگر که پیش از این بارها به آنها اشاره کرده‌ایم همچنان از ارائه لیست تمدیدی‌ها، بازیکنان مازاد و خریدهایی که برای فصل بعد به آنها نیاز دارد به باشگاه و مدیران خودداری می‌کند اما طبق شنیده‌ها خودش استارت صحبت و مذاکرات را با برخی چهره‌ها آغاز کرده تا خیلی زودتر از همیشه تکلیف استقلال فصل جدید را روشن کند.

سرمربی استقلال چندی‌پیش در یک کنفرانس خبری در اظهارنظری که حسابی جنجالی و دردسرساز شد گفته بود دوسال است که استقلالی‌ها را دلالان می‌بندند و در هر مقطعی که به این تیم آمد هدایت تیمی را برعهده گرفت که مربی دیگری بسته بود. این درحالی است که مجیدی خودش این فرصت را داشت تا فصل پیش، استقلال مدنظرش را ببندد اما با توجه به اختلاف با مدیریت وقت باشگاه عطای رفتن را به کار با سعادتمند و حضور در آسیا و ماندن در استقلال ترجیح داد و درنهایت این فرصت گرفته شد تا آبی‌پوشان در فصل جاری نیز با تفکرات مجیدی بسته شوند، با این حال از آنجایی که فرهاد این روزها پشتیبانی و حمایت چند تن از اعضای هیات‌مدیره را با خود می‌بیند خیلی زودتر از موعد مقرر کار را آغاز کرده است. هرچند برگزاری دیدار استقلال و الهلال در اواخر شهریور نیز مزید بر علت شده تا سرمربی آبی‌پوشان تدابیر ویژه‌ای را برای بسته‌شدن تیمی قوی به‌کار ببندد. طبق شنیده‌ها، مجیدی در سفر اخیر خود به دبی با یکی از لژیونرهای مطرح فوتبال کشورمان که اتفاقا چندی‌پیش اعلام کرده بود از فوتبال ایران پیشنهادی ندارد نشستی را برگزار کرده و پیشنهاد حضور در استقلال را برای فصل آینده به او داده است.

نکته قابل‌توجه اینکه این لژیونر مطرح کشورمان که سابقه بازی در جام‌جهانی را نیز در کارنامه دارد طی چند فصل اخیر از هر دو باشگاه مطرح پایتخت به‌ویژه پرسپولیس پیشنهادهایی داشته اما به‌نظر می‌رسد اگر شنیده‌ها درخصوص مذاکرات بین این بازیکن با فرهاد مجیدی در دبی به‌طور حتم صحت داشته باشد این بازیکن با بازگشت به ایران ممکن است آبی‌پوش شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها