کد خبر : 63152

میلیچ و دیاباته چه زمان به استقلال برمی‌گردند؟

میلیچ و دیاباته چه زمان به استقلال برمی‌گردند؟

هرویه میلیچ و شیخ دیاباته چه زمان به تمرین استقلال باز‌می‌گردند؟ آیا زمان مشخصی را می‌توان برای بازگشت آنها اعلام کرد؟ حقیقت این است که خارجی‌های استقلال هرگاه به زادگاه خود رفته‌اند آنقدر در بازگشت بدقول بوده‌اند که درباره زمان دقیق بازگشت آنها نمی‌شود خبری به قطعیت اعلام کرد اما طبق برنامه قبلی میلیچ باید سه‌شنبه (امروز) در تمرینات استقلال باشد.

به گزارش ایران ورزشی، او قبل از اینکه ایران را به مقصد کرواسی ترک کند به مسئولان باشگاه استقلال قول داد رأس 7 روز بازگردد اما آقای بازیکن در این ایام که از تهران دور شد دائم باشگاه را تهدید به شکایت کرد تا بازگشتش در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد و هیچ‌کس به درستی درباره زمان بازگشت او اطلاعات دقیقی در دست نداشته باشد. 

شیخ دیاباته اما رفتار متفاوتی را در پیش گرفته و قصد دارد در زمان اعلام شده به باشگاه در تمرینات حاضر شود. شیخ که با مخالفت شدید مجیدی راهی فرانسه شد طبق قولی که داده 10 روز در مرخصی خواهد بود که این مرخصی شنبه هفته آینده به پایان می‌رسد. اگر شیخ خوش‌قول باشد باید در همان زمان به تمرینات استقلال بازگردد.

 اگر این دو بازیکن خوش‌قول باشند روند آماده‌سازی استقلال نیز سرعت و شتاب بیشتری خواهد گرفت چون طبق آمار میلیچ و دیاباته با افت محسوسی پیش از شروع تعطیلات مواجه شدند و هرگز نتوانستند به طور شایسته دست استقلال را بگیرند. 

بخصوص دیاباته که با مصدومیت هم مواجه شد که این موضوع انتقاد‌های بسیاری از سوی کارشناسان به همراه داشت.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها