کد خبر : 63150

امیر عابدزاده شماره یک تیم ملی را می خواهد

امیر عابدزاده شماره یک تیم ملی را می خواهد

یکی از چالش‌های دراگان اسکوچیچ برای انتخاب ترکیب تیم ملی شاید در خط دروازه باشد؛ جایی که او با عبور از نام دو دروازه‌بان پرسپولیس و استقلال، چهار گلر دیگر را انتخاب کرد و حالا باید پس از انتخاب نهایی سه نفر از آنها، یک دردسر جدید دیگر برای معرفی شماره یک داشته باشد.

به گزارش ایران ورزشی، امیر عابدزاده یکی از نفرات حاضر در اردوی تیم ملی است که بعید به نظر می‌رسد در فهرست نهایی نباشد، چرا که عملکرد او در دو فصل اخیر و نمایشی که در ماریتیمو داشته، موجب شده حتی به‌عنوان مدعی حضور در ترکیب تیم ایران در رقابت‌های انتخابی جام جهانی نیز معرفی شود.

پسر عقاب فوتبال ایران که چهارمین سال حضورش در ماریتیمو را به پایان رساند، در فصل اخیر لیگ برتر پرتغال نمایش درخشانی با وجود حضور تیمش در پایین جدول داشت و توانست یکی از عوامل بقای ماریتیمو باشد تا با این عملکرد در تیم منتخب فصل نیز جای بگیرد و همراه طارمی به‌عنوان دو لژیونر شاخص معرفی شود.

حالا عابدزاده ۲۸ ساله با این عملکرد و بالا رفتن تجربه‌اش، با انگیزه مضاعفی نسبت به همیشه در اردوی تیم ملی حضور پیدا کرده و با جدیت بیشتری زیر نظر کادر فنی تمرین می‌کند تا بتواند مورد توجه دراگان اسکوچیچ قرار بگیرد و در رقابت‌های انتخابی جامی جهانی به‌عنوان شماره یک تیم ملی معرفی شود. امیر که مقابل بوسنی به عنوان دروازه‌بان اول تیم ملی وارد زمین شد و توانست دروازه ایران را بسته نگه دارد، با امیدواری به بازی‌های پیش رو نگاه می‌کند.

عابدزاده که قراردادش با ماریتیمو به پایان رسیده و اکنون بازیکن آزاد هم محسوب می‌شود، هدف بزرگی در سر می‌پروراند. او می‌خواهد با تلاش و اراده‌ای که به خرج داده، ابتدا دروازه‌بان اول تیم ملی در مقدماتی جام جهانی باشد و سپس با موفقیت در این دیدارها بتواند انتخابی بزرگ در رده باشگاهی انجام بدهد. انتخابی که می‌تواند لیگ ایتالیا یا حضور در تیم‌های مطرح فوتبال پرتغال باشد.

امیر برای رسیدن به دروازه تیم ملی رقیب سرسختی به نام علیرضا بیرانوند دارد. دروازه‌بانی که با توجه به عملکرد چند سال اخیرش در تیم ملی، مورد توجه دراگان اسکوچیچ قرار دارد و عابدزاده کار سختی برای سبقت از او پیش رو دارد. اینکه آیا عابدزاده می‌تواند با عبور از بیرانوند که اتفاقاً در آخرین دیدار تدارکاتی تیم ملی مقابل سوریه هم کلین‌شیت کرد، به دروازه‌بان اول و انتخاب نخست دراگان اسکوچیچ تبدیل شود، پرسشی است که شاید پاسخ آن را ظرف روزهای آینده بگیریم. بازی با هنک‌کنگ و بحرین می‌تواند گره کور انتخاب دروازه تیم ملی را باز کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها