کد خبر : 62206

سید جلال ناگفته های جنجال اصفهان را گفت

سید جلال ناگفته های جنجال اصفهان را گفت

با وجود آن که چند روزی از ماجرای درگیری بازیکنان دو تیم سپاهان و پرسپولیس گذشته اما هنوز اخباری دراین خصوص به گوش می رسد.

به گزارش خبرورزشی - یکی از این اخبار مربوط به درگیری لفظی عزت الله پورقاز و یکی، دو بازیکن دیگر سپاهان ازجمله محمد محبی با سید جلال حسینی کاپیتان با تجربه پرسپولیس بوده است. بازیکنی با ۱۱۵ بازی ملی که همواره درطول دوران فوتبالش سعی کرده است از حاشیه و جنجال دوری کند. شاید به همین خاطر هم امید عالیشاه مصاحبه کرد و گفت: «در زمین مسابقه هم واقعا زشت است وقتی چند بازیکن بزرگتر و باسابقه حضور دارند، برخی بازیکنان جوان و کم سابقه به این شکل توهین کنند. آنها باید احترام را حفظ می‌کردند و در حضور این بازیکنان اصلا به خودشان اجازه حرف زدن نمی‌دادند.»

منظور امید عالیشاه (کاپیتان دوم پرسپولیس) دقیقا محمد محبی بازیکن جوان سپاهان اصفهان بود که درحین بازی هم برخوردهایی با کاپیتان سرشناس پرسپولیس داشت. ظاهرا محبی جوان پس از مسابقه نیز کوتاه نیامده و به بالاخواهی عزت‌الله پورقاز وارد درگیری با سیدجلال حسینی شد و... چه بسا اگر سیدجلال خویشتن داری نمی‌کرد یا وساطت کریم باقری درمیان نبود اتفاقات تلخ بدتری هم می‌افتاد.

برهمین اساس بد ندیدیم با سیدجلال حسینی صحبت کنیم. کاپیتان پرسپولیس ابتدا تمایلی به مصاحبه نداشت و نمی‌خواست حرفی از زشتی‌های این بازی بزند اما...

ماجرای درگیری عزت الله پورقاز با تو چه بود؟

نمی‌دانم یا اینکه راستش را بگویم اصلا ...

اصلا چی؟!

بازگو کردن برخی مسائل زشت است. این بازی یکی از حساس‌ترین و سخت‌ترین بازی‌های لیگ بود. زیبایی‌هایی هم داشت ولی حالا متأسفانه شاهد هستیم که همه از جنجال‌ها یا درگیری‌های پس از مسابقه دو تیم حرف می‌زنند و این اصلا جالب نیست.

شنیدیم عزت الله پورقاز پس از پایان مسابقه توپ را به سمت یحیی گل‌محمدی و کادرفنی تیم شما شوت کرده است. این موضوع را تأیید می‌کنی؟

متأسفانه این اتفاقی است که افتاده و همه هم دیده‌اند. بازهم متأسفم که در این فوتبال حرمت‌ها به این راحتی شکسته می‌شود. یک زمانی احترام به پیشکسوت و بزرگ تر حرف اول و آخر را دراین فوتبال می‌زد اما... گفتم حرفی نزنم بهتر است!

ظاهرا خودت هم داشتی در پایان بازی داد می‌زدی. توضیح می‌دهی ماجرا چه بود؟

من داشتم سعید آقایی را به رختکن راهنمایی می‌کردم. صدا هم درآن شرایط به صدا نمی‌رسید و سر سعید داد زدم که زودتر به رختکن برود...

درگیری بازیکنان؛ سپاهان - پرسپولیس

مثل اینکه سعید آقایی مشغول درگیری لفظی با فیلمبردار باشگاه سپاهان بوده است؟

بله، به هرحال شما هم در آن شرایط وقتی می‌بینید دوربینی روی شما زوم کرده عصبانی می‌شوید، نمی‌شوید؟

تصاویر تلویزیونی نشان می‌داد سعید آقایی پس از پایان بازی با محمد محبی خوش و بش گرمی داشت و بعد گفته شد با فیلمبردار سپاهان درگیر شده است؟

شما بی‌دلیل که عصبانی نمی‌شوید. من نمی‌دانم چه بگویم؟ وقتی یک جوان ۲۰ ساله به سمت شما حمله ور می‌شود... واقعا متأسفم!

منظورت این است که محمد محبی به سمت شما حمله کرد؟

مشکل از محبی نیست. جوانی که دو سال است در فوتبال مطرح شده هنوز بزرگ‌تر و کوچک‌تر سرش نمی‌شود یا مدافع باتجربه تیم که توپ را به سمت مربیان پرسپولیس شوت می‌کند.

آیا درست است که عزت‌الله پورقاز تو را هُل داده است؟

بگذریم! اول عزت آمد جلو و بعد هم محبی جوان و... به هرحال وظیفه من خویشتن‌داری بود. من ۳ جام با سپاهان گرفتم و خاطرات خوبی از اصفهان دارم... بگذریم!

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها