کد خبر : 56842

حمله مربی گل گهر به استقلال و پرسپولیس

 حمله مربی گل گهر به استقلال و پرسپولیس

مربی گل گهر در کنفرانس خبری صحبت هایی را علیه دو باشگاه پرطرفدار تهرانی به زبان آورد.

به گزارش "ورزش سه"، در ادامه رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر، فردا و در اراک تیم های آلومینیوم و گل گهر به مصاف هم می روند. سعید الهویی مربی گل گهر در کنفرانس خبری پیش از این دیدار با انتقاد از نحوه برنامه ریزی سازمان لیگ و تصمیمات آنها، خواستار اجرای عدالت میان تمام تیم های لیگ برتر شد.

او گفت: حالا چه به درست یا به غلط، بازی های پرسپولیس برای حضور در دیدار فینال لیگ قهرمانان آسیا به تعویق افتاد. فکر نمی کنیم تیمی که بخاطرش بازی های لیگ جابجا شده است، با فاصله 7 روز و 8 روز بازی هایش برگزار شود و سایر تیم ها یا مجبور شوند 4 روز یکبار بازی کنند یا مثل ما 16 روز از مسابقات به دور باشند. اینجا عدالت رعایت نمی شود. همانطوری که به سایر تیم ها حق می دهیم، به خودمان نیز این حق را می دهیم که عدالت در موردمان رعایت شود و فکر می کنیم در مورد برنامه ریزی بازی های لیگ این عدالت رعایت نشده است. بعضی از تیم ها هر چهار روز یکبار بازی می کنند و تحت فشار قرار دارند ولی تیمی که بخاطر آن این اتفاقات رخ داده، هر 7 روز یکبار بازی می کند بدون اینکه تحت فشارهای بدون مسابقه بودن یا پشت سر هم بازی کردن قرار بگیرد. امیدواریم در این زمینه عدالت رعایت شود.

مربی گل گهر حرف هایش را اینگونه ادامه داد: من اسم تیم ها را نمی آورم که سوگیری رنگی نشود که بعضی ها بگویند مخالف استقلال یا پرسپولیس صحبت می کنیم. همین اتفاق برای تیم های دیگر می افتد. اینگونه برداشتی برای ما ایجاد شده است که ظاهرا مهم نیست اسم تیم ما سپاهان باشد، یا ذوب آهن یا گل گهر. ظاهرا اسم آقای قلعه نویی باعث می شود جهت گیری هایی علیه ایشان ایجاد شود. ما از کمیته داوران، کمیته برگزاری مسابقات سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال خواهش می کنیم که با عملکردشان به ما نشان دهند که عدالت رعایت می شود و نسبت به اسم آقای قلعه نویی حساسیتی ایجاد نمی شود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها