کد خبر : 56760

این اخراج از استقلال برگشت دارد؟

این اخراج از استقلال برگشت دارد؟

فرشید باقری با نظر محمود فکری از تمرین استقلال کنار گذاشته شد. اتفاقی که در ماه های اخیر برای چند بازیکن دیگر استقلال نیز رخ داده است.

با این حال به نظر می رسد این بار اخراج از تمرین برگشتی نداشته باشد و اگر هم داشته باشد کوتاه بوده و نیم فصل فرشید باقری آهنگ جدایی از استقلال کند.

این موضوع پس از اولتیماتوم محکم محمود فکری در تمرین دیروز به بازیکنان استقلال پررنگ شد. فرشید باقری، هافبک استقلال نیز که در بازی با پرسپولیس به میدان نرفت، با تیم ذخیره‌ها تمرین نکرد و تصمیم گرفت با تیم اصلی ریکاوری کند.بازیکنان دیگری نیز هستند که رفتارهای غیرحرفه‌ای از خود نشان داده‌اند و به آنها تذکر داده شده که اگر بخواهند به این روند ادامه دهند، نیم‌فصل باید به دنبال تعیین تکلیف خود باشند. روز گذشته، فکری در جمع بازیکنان گفته؛ هر کسی تصور می‌کند نمی‌تواند اینجا (استقلال) باشد با باشگاه صحبت کند و برود.

ورزش سه در بخشی از گزارش خود در خصوص اخراج فرشید باقری از تمرین استقلال نوشت: حضور بی انگیزه فرشید باقری در تمرینات و گاها اعتراضات او به شرایط موجود موجب شد در نهایت محمود فکری تصمیم بگیرد مانع از حضور این بازیکن در تمرین تیم آبی شود. به نظر می رسد فرشید باقری و استقلال به خط پایان رسیده اند ودر تعطیلات زمستانی شاهد جدایی این بازیکن از اردوی تیم آبی خواهیم بود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها