کد خبر : 56668

فکری: سیدجلال باید با دو کارت اخراج می‌شد

 فکری: سیدجلال باید با دو کارت اخراج می‌شد

محمود فکری می گوید بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند و تاکید می کند در حین مسابقه اگر بتوانید تشخیص بدهید چه تعویضی انجام دهید و چه سیستمی استفاده کنید، خوب است.

به گزارش "ورزش سه"، محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پس از دیدار برابر پرسپولیس که با گل ثانیه های پایانی مهدی قایدی برای تیمش با خوشحالی پایان یافت، در نشست خبری حاضر شد و ضمن صحبت در مورد جریان بازی و تعویض هاش به سوالات خبرنگاران هم پاسخ داد.

مصاحبه سرمربی استقلال را که معتقد است اشتباهات داوری علیه تیمش ادامه دارد، در ادامه می خوانید.

*بازیکنانم به خاطر گل زودهنگام استرس گرفتند

محمود فکری حرف‌هایش ار در مورد بازی اینطو آغاز کرد:« باید به هر دو تیم خسته نباشید بگویم؛ علی الخصوص به بازیکنان استقلال که با تمام توان زحمت کشیدند. بازی ای که می توانستیم برنده بیرون بیاییم، گل زودهنگام باعث شد که استرس به بازیکنان وارد شود. در نیمه اول روند خوبی داشتیم ولی پنالتی ای که اتفاق افتاد ولی گرفته نشد، می توانست روند بازی را عوض کند.»

*سید جلال باید از زمین مسابقه اخراج می‌شد

سرمربی فصل گذشته نساجی مازندران با اشاره به شرایط خاص بازی دربی بیان کرد:«  در دربی تیمی که در جدول شرایط بهتری دارد، در بازی شرایط عوض می شود. در مجموع ما گل زدیم و اگر پنالتی گرفته می شد ... در بازی با فولاد نمی دانیم چی می شود که پنالتی می گیرند. در بازی نفت آبادان دست به توپ می خورد. بازی ماشین سازی پنالتی شده و به بازیکن ما کارت می دهند. در این بازی پنالتی توپ می خورد به دست می گوید توپ خورده به دست. همه قوانین به ضرر تیم ماست. در بازی ذوب آهن هم آن اتفاقات. این بازی می گویند عارف غلامی باید اخراج شود؟ به چه دلیل عارف غلامی باید اخراج شود؟ سیدجلال حسینی نیمه اول و دوم باید کارت بگیرد ولی نمی دهند.»

*پرسپولیسی‌ها بازیکن ما را مسخره کردند

فکری در پاسخ به حرف گل محمدی که گفته بود رفتار نیمکت استقلال در شان این باشگاه نیست، گفت: « از سمت پرسپولیسی‌ها بازیکنان ما را مسخره می‌کرند، آیا این رفتار در شان باشگاه پرسپولیس بود؟ آقای گل محمدی این حرف‌ها را شنیدند؟ سر و صدایی که در نیمه دوم نیمکت آن‌ها انجام داد در شان باشگاه پرسپولیس بود؟ اینکه سر و صدایی که کردند بازی را برگرداندند. نیمه اول اگر ما سر و صدا کردیم چون اشتباه داوری به ضرر ما بود. پنالتی را نگرفتند، کارت زرد به سید جلال ندادند. ۱۰،۱۵ خطا به ضرر ما گرفت و‌ یک خطا به نفع. اگر سر و صدا کردیم به حق بوده ولی آن‌ها نیمه دوم با جنجال و شلوغ کاری بازیکنان ما را مسخره کردند.»

*بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند

فکری در جواب به خبرنگاری که معتقد بود تعویض پست وریا غفوری در نیمه دوم به پرسپولیس فرصت زیاد گلزنی داده است، گفت: « بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند و در حین مسابقه اگر بتوانید تشخیص بدهید چه تعویضی کنید و چه سیستمی استفاده کنید، خوب است. به نظرم اگر وظیفه خودشان را درست انجام بدهند، بهتر است.»

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها