کد خبر : 46724

رفع اتهام از مدافع استقلال با چشمان قرمز کرونایی!(عکس)

رفع اتهام از مدافع استقلال با چشمان قرمز کرونایی!(عکس)

شب گذشته فیلم عجیبی از عارف غلامی مدافع استقلال منتشر شد که در یک زمین ورزشی رویت شده است.

به گزارش ورزش سه، دیروز بود که خبری منتشر شد که عارف غلامی، مدافع تیم استقلال مشکوک به کرونا است. پس از این خبر، سعید رمضانی سرپرست باشگاه استقلال در گفتگو با رسانه ها از جمله گفتگوی زنده ی تلویزیونی با برنامه ی شب های فوتبالی اعلام کرد که غلامی پس از دیدار مقابل تراکتورسازی، دچار تب و لرز شدیدی شده و همین امر منجر به اعزام این بازیکن به بیمارستان شده است. رمضانی گفته بود که تا ساعت 4 صبح مشغول انجام کارهای غلامی در بیمارستان بوده اند و سی تی اسکن اولیه ای که از عارف گرفته شده، نتایج خوبی نداشته و آنها باید منتظر پاسخ تست کرونای این بازیکن باشند.

تنها ساعتی پس از این صحبت های رمضانی، فیلمی از عارف غلامی در یک کانال تلگرامی منتشر شد که مدافع استقلال را با شورت و پیراهن ورزشی نشان می داد که گویا مشغول انجام بازی بوده، و به اتفاق دو نفر که ظاهرا از دوستان او هستند، در حال صحبت است .او حتی برای عده ای از هوادارانش نیز دست تکان می دهد که ناگهان متوجه می شود شخصی در حال فیلمبرداری از اوست. غلامی به همراه دوستانش به سراغ فرد فیلمبردار می روند و از او می خواهند که فیلم را پاک کند. با انتشار این فیلم می توان نتیجه گرفت غلامی در پاک کردن این فیلم ناکام بوده است.

 کانال تلگرامی ای که این فیلم را منتشر کرده، مدعی است این فیلم یکشنبه شب ضبط شده است. دقیقا همان لحظاتی که رمضانی در گفتگو با شبکه ی دوم اظهار داشت غلامی مشکوک به کروناست و حال مساعدی ندارد.

 

این شایعه اما با واکنش عارف غلامی مواجه شد ، همانطور که سعید رمضانی سرپرست استقلال هم در مصاحبه با ورزش سه آن را تکذیب کرد. در این بین اما  چند سوال مطرح می شود. روز شنبه بود که اعلام شد فعالیت های ورزشی در تهران ممنوع شده است. در متن این اطلاعیه آمده است که: «با توجه به دستور فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا و وضعیت کلان شهر تهران در خصوص شیوع ویروس کرونا، فعالیت باشگاه‌های ورزشی، به خصوص ورزش‌های پربرخورد مثل کشتی، رزمی و موارد مشابه، استخر‌های سرپوشیده و همه باشگاه‌های بدنسازی از امروز به مدت یک هفته تعطیل شد." وبا توجه به اینکه فعالیت های ورزشی در تهران ممنوع است، بعید به نظر می رسد که تاریخ این فیلم برای یکشنبه شب باشد. 

 

اما سوالی که اینجا مطرح می شود، این است که علت اصرار غلامی برای پاک کردن این فیلم چیست؟ محتمل ترین گزینه، غیرحرفه ای بودن کار عارف بوده. اینکه او در خارج از ساعت تمرینی استقلال و به همراه دوستانش به ورزش پرداخته که ممکن بوده سبب مصدومیت او شود و غلامی برای اینکه مسئولان استقلال از این مسئله آگاه نشوند و او را جریمه نکنند، خواستار پاک شدن این فیلم بوده باشد. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها