کد خبر : 43301

پیام نگران کننده علی علیپور برای پرسپولیس رسید

پیام نگران کننده علی علیپور برای پرسپولیس رسید

علی علیپور مهاجم پرسپولیس در حالی‌که بارها اعلام کرده اولویتش حضور در این تیم است اما به نظر می‌رسد در انتهای فصل از جمع سرخپوشان جدا خواهد شد.

به گزارش خبرورزشی، حرکات و رفتار این روزهای مهاجم شماره ۷۷ پرسپولیسی‌ها از اتفاقی خبر می‌دهد که قرار است خیلی زود رخ دهد تا راه علیپور با تیمی که او را به فوتبال معرفی کرد به پایان برسد.

خودش در گفت‌وگو با رسانه‌ها تاکید دارد که همه‌چیزش از پرسپولیس است و اولویت اول او همچنان ادامه حضور درجمع سرخ‌هاست اما برخی افراد نزدیک به باشگاه خبر داده‌اند که علیپور بارها به تماس‌های باشگاه برای تشکیل جلسه تمدیدقرارداد پاسخ منفی داده و حتی به مسئولان باشگاه با صراحت اعلام کرده که کارهای خود را برای حضور در لیگ‌های اروپایی انجام داده و اگر در پیوستنش به فوتبال اروپا دچار مشکل شد، قطعا در ایران اولویت او با پرسپولیس است.

البته علیپور به باشگاه اعلام کرده که آنها می‌توانند برای جذب بازیکنان جایگزین اقدامات لازم را انجام بدهند و منتظر او نمانند و به هواداران طوری القا نکنند که قرار است او در این تیم بماند و به‌نوعی او را مقابل هواداران قرار ندهند تا مشکلاتی که برای طارمی و هواداران ایجاد شده بود، این‌بار برای او تکرار نشود.

 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها