کد خبر : 76568

مقایسه کیا تلوراید و جیپ گرند چروکی

مقایسه کیا تلوراید و جیپ گرند چروکی

۲ خودرو جیپ گرند چروکی L 2021 و کیا تلوراید 2021 تفاوت و شباهت هایی دارندکه در این گزارش بررسی کرده ایم.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، گرند چروکی L ۲۰۲۱ یک نسخه کاملاً جدید سه ردیفه از جیپ است؛ این تعداد ردیف صندلی برای حداکثر هفت مسافر با فضای داخلی درجه یک و قابلیت چشمگیر را ارائه می‌دهد. موتور‌های متعدد و انواع سیستم‌های چهار چرخ متحرک در دسترس هستند.

کیا تلوراید ۲۰۲۱ سال گذشته به عنوان یک شاسی بلند سه ردیفه جدید با ظرفیت حداکثر هشت نفر معرفی شد. دارای طیف وسیعی از تریم ها، فضای داخلی زیبا و قابلیت چرخش تمام چرخ است. تلوراید همچنین خودرویی مقرون به صرفه در طیف وسیعی از تریم هاست.

گرند چروکی L در شش تریم با صندلی تا هفت نفر عرضه می‌شود. همه با چرخ عقب یا چهار چرخ متحرک ارائه می‌شوند به جز Top Summit Reserve که فقط چهار چرخ متحرک است. دو موتور با V۶ استاندارد یا V۸ وجود دارد. قیمت از ۳۶۹۹۵ دلار شروع و به ۶۵۲۹۰ دلار می‌رسد.

جیپ گرند چروکی L 2021 در مقابل کیا تلوراید 2021 + فیلم

 

کیا تلوراید در چهار تریم با حداکثر هشت صندلی موجود است؛ چرخ جلو یا تمام چرخ را در سراسر محدوده ارائه می‌دهد. همه به موتور V۶ مجهز هستند که قیمت از ۳۲۱۹۰ دلار تا ۴۴۳۹۰ دلار متغیر است.

جیپ گرند چروکی L 2021 در مقابل کیا تلوراید 2021 + فیلم

 

جیپ گرند چروکی L دارای یک موتور ۳.۶ لیتری V۶ استاندارد با ۲۹۰ اسب بخار قدرت و ۲۵۷ پوند فوت گشتاور است که با یک گیربکس هشت سرعته اتوماتیک جفت شده است. این تنها گزینه در تریم‌های پایه است، اما تریم‌های بالا دارای یک موتور ۵.۷ لیتری V۸ هستند. این خودرو ۳۵۷ اسب بخار قدرت با گشتاور ۳۹۰ پوند فوت ارائه می‌دهد و با همان گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک جفت می‌شود.

جیپ گرند چروکی L 2021 در مقابل کیا تلوراید 2021 + فیلم

 

کیا تلوراید به یک موتور ۳.۸ لیتری V۶ با ۲۹۱ اسب بخار قدرت و ۲۶۲ پوند فوت گشتاور متصل به گیربکس هشت سرعته اتوماتیک مجهز است. این تنها گزینه برای تلوراید است و از قدرت موتور پایه گرند چروکی L فراتر می‌رود، اما V۸ گزینه بسیار قوی تری است. گرند چروکی نسخه L بسته به تریم، Quadra-Trac I، Quadra-Trac II یا Quadra-Drive II را به عنوان گزینه‌های چهار چرخ متحرک ارائه می‌دهد علاوه بر این، سیستم تعلیق در دسترس، کنترل فرود از تپه و Selec-Terrain با پنج تنظیمات کنترل کشش وجود دارد.

جیپ گرند چروکی L 2021 در مقابل کیا تلوراید 2021 + فیلم

 

کیا تلوراید دارای یک سیستم تک چرخ متحرک است که برای تمام تریم‌ها موجود است همچنین حالت‌های رانندگی Comfort، Eco، Sport و Smart را برای تطبیق رانندگی با شرایط جاده ارائه می‌کند.

جیپ گرند چروکی L 2021 در مقابل کیا تلوراید 2021 + فیلم

 

گرند چروکی L این توانایی را دارد که ماجراجویی‌های سخت خارج از جاده را انجام دهد، اما این را با رفتار‌های خوب در جاده متعادل می‌کند. سواری آرام با حداقل صدای جاده و باد همراه با کنترل خوب است.

تلوراید قابلیت آفرود متوسط‌تری ارائه می‌کند، اما سواری راحت‌تر در جاده را ارائه می‌دهد. گرند چروکی L فضای داخلی جادار و جذابی دارد که حداکثر تا هفت سرنشین را در خود جای می‌دهد.

 ردیف سوم فقط برای نشستن دو نفر در نظر گرفته شده است و فضای زیادی برای افراد بالغ حتی قد بلندتر دارد تا راحت باشند. مواد جذاب و باکیفیت با چرم‌های درجه یک موجود برای تجربه‌ای لوکس‌تر هستند.

جیپ گرند چروکی L 2021 در مقابل کیا تلوراید 2021 + فیلم

 

کیا تلوراید همچنین با وجود قیمت متوسط، فضای داخلی راحت و جذابی را ارائه می‌دهد. جیپ گرند چروکی L دارای صفحه نمایش لمسی استاندارد ۸.۴ اینچی با اپل کارپلی بی سیم، اندروید اتو و صدای ۶ بلندگو است. به روز رسانی‌ها شامل ناوبری، صفحه نمایش لمسی ۱۰.۱ اینچی، شارژ بی سیم و سیستم صوتی مک اینتاش با ۱۹ بلندگو است.

تلوراید دارای یک صفحه نمایش لمسی اطلاعات سرگرمی استاندارد ۸ اینچی با Apple CarPlay، Android Auto و صدای ۶ بلندگو است. همچنین صفحه نمایش لمسی ۱۰.۲۵ اینچی، ناوبری، شارژ بی سیم و سیستم صوتی Harman Kardon با ۱۰ بلندگو در دسترس است. 

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها