کد خبر : 76768

زمان قرعه کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو مشخص شد

زمان قرعه کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو مشخص شد

اولین مرحله از ثبت نام در سامانه فروش یکپارچه خودرو به پایان رسید و زمان قرعه کشی متقاضیان اعلام شد. در این مرحله 4 میلیون نفر برای خرید خودرو در سامانه ثبت نام کردند.

سامانه فروش یکپارچه خودرو به تازگی از سوی رضا فاطمی امین، وزیر صمت اعلام شده است. سامانه فروش یکپارچه خودرو به معنی پایان فروش خودرو از طریق خودروسازان است. با راه اندازی سامانه فروش یکپارچه خودرو ثبت نام خودروسازان باید از طریق این سامانه انجام شود. تاکنون و پیش از راه اندازی سامانه فروش یکپارچه خودرو هر خودروسازی از طریق آدرس اعلامی خود اقدام به ثبت نام خودرو می کرد. سامانه فروش یکپارچه خودرو به زودی فعال می شود.

زمان قرعه کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو

به گزارش خودروتک، اولین فروش سامانه فروش یکپارچه خودرو با حضور خودروسازان دولتی و خصوصی سرانجام پس از یک هفته مهلت ثبت نام انجام شد و این در شرایطی است که متقاضیان با اختلال در ثبت نام و دشواری هایی هم مواجه شدند.

براساس آنچه اعلام شده قرعه کشی سامانه فروش یکپارچه خودرو روز دوشنبه 9 خرداد 1401 انجام می شود و به این ترتیب برندگان بزرگترین قرعه کشی تاریخ صنعت خودرو کشور شناخته خواهند شد.

سامانه فروش یکپارچه خودرو در شرایطی به راه افتاد که می توان تنها نقطه مثبت آن را در پایان دادن به ابهامات ثبت نام خودروسازان خصوصی دانست. ثبت نام خودروسازان خصوصی به صورت ماراتن گونه انجام می شد و ظرف چند دقیقه اعلام می شد که ظرفیت تکمیل شده است و همین مساله نارضایتی و شائبه هایی را میان مردم به وجود آورده بود.

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها