کد خبر : 60982

فرصت طلبی دوباره «قیمت ‌سازان» در بازار خودرو

فرصت طلبی دوباره «قیمت ‌سازان» در بازار خودرو

اگرچه مراکز فروش خودرو به علت محدودیت‌های کرونایی به مدت ۱۰ روز تعطیل شده‌اند، اما «قیمت‌سازی» در فضای مجازی مجددا از سرگرفته شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از مهر،  با توجه به شروع موج چهارم شیوع ویروس کرونا، مقرر شد از روز شنبه ۲۱ فروردین ماه گروه‌های شغلی ۲، ۳ و ۴ در مناطق قرمز کشور تعطیل شوند که بازار خودرو نیز یکی از همین مشاغل تعطیل شده محسوب می‌شود.

با این وجود طی روزهای گذشته قیمت‌سازی در فضای مجازی از سر گرفته شده و قیمت‌سازان با ارائه قیمت‌های سلیقه‌ای بر طبل حواشی صنعت خودرو می‌کوبند.

در این رابطه نعمت‌الله کاشانی‌نسب، نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران اظهار کرد: میزان فروش در بازار خودرو طی هفته گذشته بسیار ناچیز بود و درحالی‌که خریداران و مصرف‌کنندگان کم‌کم در حال ورود به بازار بودند، ستاد ملی مقابله با کرونا به‌دلیل قرمز شدن تعداد زیادی از شهرها، بازارهای کشور را به مدت ۱۰ روز تعطیل کرد.

  وی افزود: بر اساس این مصوبه، از روز شنبه مراکز فروش خودرو و به طور کلی بازار خودرو در سراسر کشور تعطیل شد. کاشانی‌نسب در مورد قیمت‌هایی که این چند روز در فضای مجازی برای انواع خودرو ارائه می‌شود، گفت: بازار تعطیل است و هیچ قیمتی رد و بدل نمی‌شود از این رو قیمت‌های درج شده در وب‌سایت‌های اینترنتی، سلیقه‌ای بوده و واقعی نیستند.  نایب‌رئیس اتحادیه نمایشگاه‌داران خودروی تهران افزود: به‌عنوان مثال شاهد هستیم که در فضای مجازی نرخ‌های خودرو روزی دو مرتبه تغییر می‌کند، درحالی‌که بازار تعطیل است و خرید و فروشی وجود ندارد که بخواهد مبنای جدیدی برای قیمت‌گذاری به دست بیاید و از وب‌سایت‌ها سر دربیاورد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها