کد خبر : 40078

گارانتی خودروهای ایران خودرو و سایپا افزایش یافت

گارانتی خودروهای ایران خودرو و سایپا افزایش یافت

طبق اعلام ایران خودرو، خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل انجام است.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، برخی مخاطبان خبرگزاری با ثبت سوژه ای با عنوان «درخواست پیگیری تمدید بازه زمانی سرویس‌های ادواری سایپا با توجه به کرونا​» اعلام کردند: با توجه به لزوم مراجعه صاحبان خودرو تولیدی شرکت‌های سایپا و ایران خودرو در بازه‌های زمانی مشخص یا کیلومترهای اعلامی از سوی شرکت‌های تولید خودرو جهت عدم ابطال گارانتی خودرو و دریافت سرویس‌های ادواری با توجه به شرایط کنونی کشور و لزوم عدم حضور افراد در جامعه و سطح شهر و در مراکز پر تردد در راستا قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا ضروری به نظر می‌رسد شرکت‌های فوق الذکر در این بازه زمانی تسهیلاتی جهت مشتریان خود در نظر بگیرند.

در این خصوص سیدفخرالدین حیدری منش، مدیرعامل سازمان خدمات پس از فروش سایپا گفت: به منظور کاهش مراجعه مشتریان به نمایندگی‌ها برای جلوگیری از شیوع کرونا، گارانتی خودروهایی که در فروردین ۹۹ به پایان می‌رسد برای یک ماه تمدید می شود.

وی با اشاره به مسوولیت‌های اجتماعی سایپا در جلوگیری از انجام ترددهای غیر ضروری در شرایط بحران کرونا، گفت: به منظور رفاه حال مشتریان گروه خودروسازی سایپا و کاهش ترددهای درون شهری، خودروهایی که گارانتی آنها در فروردین ۹۹ به پایان می‌رسد به مدت یک ماه یا ۲۰۰۰ کیلومتر تمدید خواهد شد و این دسته از مشتریان محترم هیچ دغدغه‌ای بابت اتمام گارانتی خود نداشته باشند.

پیشتر نیز گروه صنعتی ایران خودرو در این مورد اعلام کرد: برای مقابله با ویروس کرونا، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد. ایران‌خودرو برای مقابله با ویروس کرونا و نیاز نداشتن مراجعه هموطنان به نمایندگی‌های این مجموعه در شرایط کنونی، گارانتی محصولات خود را یک ماه یا ۲ هزار کیلومتر تمدید کرد.

طبق اعلام ایران خودرو، خدمات در نمایندگی‌های ایران‌خودرو به دو بخش فروش و خدمات پس از فروش تقسیم می‌شوند که بسیاری از این خدمات با استفاده از ظرفیت‌های بستر الکترونیک، به صورت غیرحضوری یا ارائه در محل مشتریان قابل انجام است. مشتریان برای اطلاع از خدمات فروشی که ایران‌خودرو به صورت غیرحضوری ارائه می‌کند، می‌توانند به پایگاه اینترنتی این شرکت به نشانی ikco.ir مراجعه نمایند و از روند ارائه خدمات آگاه شوند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها