کد خبر : 65582

آیا کیا تلوراید 2022 این شکلی است؟

آیا کیا تلوراید 2022 این شکلی است؟

تلوراید یکی از مهمترین مدل‌های کیا در آمریکای شمالی است که خریداران زیادی دارد و به تعداد بسیار مناسبی به فروش می‌رسد.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، اخیراً با تجهیزات استاندارد بیشتری برای سال مدل ۲۰۲۲ به روز شده است و شواهدی وجود دارد که نشان می‌دهد فیس لیفت جامع تری برای مدل ۲۰۲۳ در حال انجام است. اکنون، ماه‌ها قبل از شروع رسمی آن، ایده بسیار خوبی از شکل ظاهری آن داریم.

اوایل این هفته، نمونه اولیه تلوراید ۲۰۲۳ در کره جنوبی مشاهده شد و توسط بسیاری از کارشناسان به عنوان مدل پایه‌ای برای تفاسیر مورد استفاده قرار گرفت.

آنچه تصور می‌کنیم تصویری کاملاً دقیق از SUV تازه به روز شده است که تغییرات کوچکی داشته اما تغییرات قابل توجه ای در عقب و جلو داشته که اکنون از آن رونمایی کرده است. 

با توجه به استقبال خوب تلوراید در بازارها، انتظار نداریم که این نمونه فیس لیفت اصلاحات اساسی بصری ایجاد کند. در عوض، کیا با تغییر دادن گرافیک داخلی چراغ‌های جلو و همچنین الگوی جلوپنجره رادیاتور که به آن شکل‌های بارزتری می‌دهد، احتمالاً فاشیای جلوی خودرو را کمی تغییر دهد. همچنین، این چراغ‌های LED که در سپر مدل فعلی قرار دارند ممکن است با لیفت صورت از بین بروند.

نمونه اولیه آزمایشی اوایل این ماه نشان می‌دهد که در پشت تغییرات کمی در چراغ‌های عقب انجام می‌شود. بسته به سطح‌ کارشده، ممکن است تغییرات دیگری نیز وجود داشته باشد، اگرچه استتار اجازه نمی‌دهد در حال حاضر بیشتر ببینیم.

ما انتظار داریم که در آینده‌ای نزدیک شاهد اتومبیل‌های آزمایشی کمتر مبدل باشیم. تلوراید هنوز یک مدل نسبتاً تازه در بازار است و با تازه سازی از ژوئن امسال، انتظار نداریم که مدل ۲۰۲۳ را قبل از ماه‌های اول سال آینده ببینیم. مطمئناً مدل بازار داخلی می‌تواند قبل از پایان سال ۲۰۲۲ نشان داده شود، اما مدل ایالات متحده به این زودی‌ها وارد بازار نمی‌شود.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها