کد خبر : 50500

هوندا سیویک Type-R لیمیتد ادیشن رونمایی شد | قیمت

هوندا سیویک Type-R لیمیتد ادیشن رونمایی شد | قیمت

هوندا سیویک تایپ R مدل ۲۰۲۱ اواخر ماه جاری با قیمت پایه ۳۷۴۹۵ دلار روانه بازار خواهد شد. قیمت نسخه‌ی لیمیتد ادیشن این خودرو ۴۴۹۵۰ دلار تعیین شده است.

به گزارش خودروتک به نقل از گجت نیوز ، قیمت و مشخصات هوندا سیویک تایپ R مشخص شد.

این خودرو با قیمت ۳۷۴۹۵ دلار برای نسخه پایه، در نمایندگی‌های شرکت هوندا در ایالات متحده عرضه خواهد شد.

قیمت این خودرو ۵۰۰ دلار بیشتر از مدل سال ۲۰۲۰ است اما تغییرات خاصی در آن رخ نداده و با مشخصات و امکانات تایپ R مدل ۲۰۲۰ عرضه می‌شود.

هوندا سیویک تایپ Rسیویک تایپ R لیمیتد نیز از امروز وارد نمایندگی‌های این شرکت می‌شود و تا دو هفته دیگر با قیمت ۴۳۹۹۵ دلار برای فروش قرار می‌گیرد. این خودرو سفارشی، تنها ۶۰۰ دستگاه در آمریکا و ۱۰۰ دستگاه در اروپا عرضه خواهد داشت. این مدل در تمامی رنگ‌ها و به‌ویژه زرد Phoenix قابل سفارش خواهد بود.

هوندا سیویک تایپ Rتایپ R لیمیتد ادیشن ۶۵۰۰ دلار گران‌تر از مدل استاندارد قیمت‌گذاری شده است. البته این اختلاف قیمت نیز قابل توجیح است، چرا که رنگ بدنه خاص این خودرو به همراه سقف، آینه‌ها و ورودی‌های کاپوت مشکی رنگ، ویژگی‌های سفارشی محسوب می‌شوند.

هوندا سیویک تایپ Rهوندا سیویک تایپ R لیمیتد ادیشن با شاسی تقویت شده، دامپر‎‌هایی با تنظیم متفاوت و بهبودهایی در خصوص فرمان همراه شده که به گفته‌ی شرکت تولید کننده، آن را به دینامیک‌ترین هاچبک دیفرانسیل جلو بازار تبدیل می‌کند.

اما تفاوت‌های لیمیتد ادیشن به همین موارد محدود نشده و این خودرو ۲۰.۹ کیلوگرم سبک‌تر از نسخه‌ی استاندارد است. طراحان این خودرو برای کاهش وزن هرچه بیشتر از رینگ‌های BBS و لاستیک‌های سبک Michelin Cup 2 استفاده کرده‌اند. همچنین برای کاهش حداکثری وزن خودرو، متریال سرکوب صدا، برف پاک کن عقب و مجرای هیتر پشتی حذف شده است.

هوندا سیویک تایپ Rپیشرانه‌ی هوندا سیویک تایپ R لیمیتد ادیشن مانند مدل قبلی، ۲.۰ لیتری تزریق مستقیم است که قدرت ۳۰۶ اسب و بخار و گشتاور ۴۰۰ نیوتون متری تولید می‌کند. این موتور ۴ سیلندر، نیرو را به گیربکس ۶ سرعته دستی و دیفرانسیل لغزش محدود چرخ‌های جلو هدایت می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها