کد خبر : 9551

زیباترین خودروهای سال 2019

زیباترین خودروهای سال 2019

صنعت خودروسازی بیش از یک قرن قدمت دارد و در طول این مدت به اندازه‌ای کافی بالغ شده است تا خودرو‌های بی‌عیب و نقصی را شاهد باشیم. به این ترتیب ترتیب بیشتر خودرو‌های تراز اول دنیا به لحاظ امکانات، سرعت، قدرت و رانندگی، تجربه شیرین و دلچسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهند.

به گزارش خودروتک، صنعت خودروسازی بیش از یک قرن قدمت دارد و در طول این مدت به اندازه‌‌ای کافی بالغ شده است تا خودروهای بی‌عیب و نقصی را شاهد باشیم. به این ترتیب ترتیب بیشتر خودروهای تراز اول دنیا به لحاظ امکانات، سرعت، قدرت و رانندگی، تجربه شیرین و دلچسبی را در اختیار راننده قرار می‌دهند.

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

در این بین بالارفتن کیفیت خودروها از یک طرف و حضور خودروسازان بیشتری از کشورهای مختلف در این بازار باعث شده تا رقابت تنگ‌تر شود و هر سال شاهد نوآوری‌های جدیدی در صنعت خودروسازی باشیم. اما افزایش کیفیت خودروها در نگاه اول مشخص نمی‌شود و درواقع این ظاهر خودرو است که با اولین نگاه، راننده را جذب خود می‌‌کند.

در نتیجه خودروسازان سعی دارند تا با رعایت کوچکترین جزئیات، بیشتری ظرافت را در خودروها رعایت کنند. چنین چیزی زیبایی خودروهای جدید را در پی دارد و با توجه به اینکه سال ۲۰۱۹ را شروع کرد‌ه‌ایم و در این سال چشم‌مان به جمال خودروهای بسیار زیبایی روشن می‌شود که هرکدام حرف‌های زیادی برای گفتن دارند، در ادامه با هم به زیباترین خودروهای سال ۲۰۱۹ نگاهی خواهیم داشت.

1. فورد موستانگ بولیت ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

اگر از علاقه‌مندان سینما باشید بدون شک فیلم بولیت (‌Bullitt)، محصول سال ۱۹۶۸ که استیو مک‌کوئین فقید در آن بازی می‌کرد را حتماً به‌خاطر دارید، در این فیلم جذاب شاهد صحنه‌های فرار و گریز هیجان‌انگیزی با خودروی موستانگ بولیت بودیم.

برند موستانگ برای اینکه نام و خاطره این خودروی افسانه‌ای را در پیش مخاطبین همیشه زنده‌ نگه‌ دارد هر چند سال یکبار مدلی جدید از موستانگ بولیت را عرضه می‌کند که در این زمینه می‌توان به بولیت سال‌ ۲۰۰۱ یا ۲۰۰۸ اشاره کرد. اکنون نیز نوبتی هم که باشد نوبت ششمین نسل از موستانگ است که یک نسخه بولیت از آن راهی بازار شود.

تمامی این موارد دست به دست هم دادند تا هواداران خودروهای قدرتمند و زیبا چشم‌شان به جمال مدل ۲۰۱۹ فورد موستانگ بولیت روشن شود.

در نگاه اول به موستانگ بولیت می‌توان گفت این خودرو به لحاظ زیبایی انصافاً چیزی کم و کسر ندارد، ویژگی‌های موستانگ بولیت ۲۰۱۹ تنها به طراحی زیبای آن ختم نمی‌شود و همان‌گونه که از برند موستانگ انتظار داریم این خودرو یکی از قدرتمند‌ترین مدل‌های این برند است.

فورد برای موستانگ بولیت مدل ۲۰۱۹ خود از یک پیشرانه قدرتمند ۵.۰ لیتری با ظرفیت V8 کمک گرفته است، در این خودرو یک جعبه‌دنده دستی با شش دنده تعبیه شده و راننده بسته به سلیقه خود می‌تواند رنگ مشکی یا سبز موستانگ بولیت ۲۰۱۹ را سفارش دهد.

نظر شما را نمی‌دانیم اما به نظر ما رنگ سبز بولیت ۲۰۱۹ که رنگ اصلی و کلاسیک این خودرو نیز هست جذابیت بیشتری نسبت به رنگ مشکی دارد.


2. هیوندای ولستر ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

اگر به مدل‌های هیوندای ولستر که در سال‌های ۲۰۱۲ تا ۲۰۱۷ تولید شده‌اند نگاهی داشته باشید متوجه خواهید شد هیوندای هرگز نتوانسته بود آنگونه که باید و شاید این خودروها را زیبا و جذاب طراحی کند.

به همین‌ دلیل بود که برای ولستر مدل ۲۰۱۹، هیوندای طرحی نو درانداخت و انصافاً این بار باید گفت کاری کرد کارستان و با خودروی بسیار زیبایی طرف هستیم که به لحاظ زیباشناسی در اولین نگاه نظر علاقه‌مندان خودرو را جلب می‌کند.

طراحی داخلی این خودرو بسیار زیبا و چشمگیر است اما طراحی بیرونی آن جذابیت بیشتری دارد و ظاهر ولستر مدل ۲۰۱۹ کاملاً امروزی و مدرن است. این موارد باعث شده تا هیوندای ولستر ۲۰۱۹ به لحاظ طراحی یک سر و گردن بالاتر از خودروهای همرده خود قرار بگیرید.

جالب اینجاست که هیوندای تنها به ارتقا طراحی این خودرو بسنده نکرده و ولستر مدل ۲۰۱۹ به لحاظ فنی و موتوری نیز خودروی بسیار چابک و سریعی است. مدل پایه این خودرو ۲۰۱ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهند و ولستر ان مدل ۲۰۱۹ پیشرانه قدرتمندتری دارد و با یک خوردوی اسپرت طرف هستیم که ۲۷۵ اسب‌بخار نیرو دارد.


3. ولوو ایکس‌سی ۴۰ مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

اگر از طرفداران خودرو باشید و به اصول زیبا‌شناختی خودروها اهمیت بدهید حتماً به‌خوبی می‌دانید که ولوو همیشه وسواس زیادی در طراحی خودروهایش اعمال می‌کند، خوشبختانه این وسواس از چشم کارشناسان صنعت خودروسازی دور نمانده است و طراحی خودروهای ولوو همیشه امتیازهای مثبتی را از مراجع بررسی خودرو بدست می‌آورند.

با این حساب باید گفت در میان تمامی خودروهای ۲۰۱۹ ولوو، خودروی ایکس‌سی ۴۰ به لحاظ زیباشناختی جذابیت بیشتری دارد، قسمت جلوپنجره و چراغ‌های ولوو ایکس‌سی ۴۰ واقعاً زیبا طراحی شده و با شاسی‌بلند با ابهتی طرف هستیم که در اولین نگاه شما را عاشق خود می‌کند.

ناگفته نماند به هر اندازه که ولوو برای طراحی بیرونی ایکس‌سی ۴۰ مایه گذاشته است برای طراحی داخلی این خودرو کم کاری کرده و با محیط معمولی طرف هستیم که حرفی در برابر سایر رقبا ندارد.

ولوو این خودروی زیبای مدل ۲۰۱۹ خود را دست خالی راهی بازار نکرده و این خودرو در دو مدل عرضه می‌شود که یکی از آنها ۱۸۷ اسب‌بخار نیرو و دیگری ۲۴۸ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهند. تمامی مدل‌ها ولوو ایکس‌‌سی ۴۰ از جدیدترین دستاورهای فناوری بهره می‌گیرند و امکانات پیشرفته‌ای را برای امنیت بیشتر راننده و سرنشین‌ها در این خودرو شاهد هستیم.


4. لندروور رنجروور ولار مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

خانواده‌ خودروهای لندروور همیشه طرفداران زیادی داشته و این طرفداران دائم از لندروور طراحی جذاب‌تری را طلب می‌کردند. از قرار معلوم لندروور با معرفی مدل ۲۰۱۹ خودروی رنجروور ولار به درخواست هواداران پاسخ گفته و با یکی از زیباترین رنجروورهای ساخته شده توسط لندروور طرف هستیم.

این شاسی‌بلند با‌ابهت به‌اندازه‌ای جذاب طرایح شده که در اولین قدرت و کارایی بالای این خودرو در ذهن مخاطب تداعی می‌شود. لندروور به همان اندازه که در طراحی بیرونی این خودرو وسواس داشته است برای طراحی داخلی رنجروور ولار مدل ۲۰۱۹ نیز سخت‌گیری کرده و با شاسی‌بلندی طرف هستیم که طراحی بیرونی و داخلی آن هیچ عیب و نقصی ندارد. لندروور رنجروور ملار از جدیدترین فناوری‌های روز دنیا بهره گرفته و یک سیستم اینفوتیمنت با صفحه‌نمایش دوگانه را در این خودرو شاهد هستیم که امکانات آن به‌اندازه‌ای است که بدون شک راننده در اولین تعامل با این امکانات مجذوب ویژگی‌های این سیستم خواهد شد.

حتماً به‌خوبی می‌دانید که خودروهای رنجروور همیشه به قدرت بالا معروف هستند و این خودرو نیز در مدل‌های مختلف برای مشتریانی که توقع‌های مختلفی از قدرت یک خودرو دارند عرضه شده است. مدل‌های مختلف لندروور رنجروور ولار مدل ۲۰۱۹ میزان ۲۴۷، ۳۸۰ و ۱۸۰ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهند.


5. کیا استینگر مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

کیا ممکن است در مدل استینگر ۲۰۱۹ خود به لحاظ زیبایی تغییرات زیادی را اضافه نکرده باشد اما اگر استینگر را بشناسید حتماً به‌خوبی می‌دانید مدل‌های قبلی این خودرو به اندازه‌ای جذاب و زیبا طراحی شده بود که استینگر ۲۰۱۹ نیازی تغییرات زیاد در قسمت طراحی ندارد.

در اولین نگاه به این خودرو، قدرت و سرعت در ذهن مخاطب تداعی می‌شود و کاملاً مشخص است با خودرویی طرف هستیم که رانندگی بسیار دلنشینی دارد. کیا در مدل ۲۰۱۹ استینگر نه تنها به طراحی بیرونی این خودرو توجه خاصی داشته است بلکه طراحی داخلی کیا استینگر ۲۰۱۹ نیز بسیار شیک و اشرافی انجام شده و این خودرو کابین جاداری هم دارد.

به لحاظ امکانات پیشرفته کیا برای اینکه استینگر مدل ۲۰۱۹ از سایر همقطاران خود عقب نباشد فناوری‌های هوشمند جدیدی را در این خودرو به خدمت گرفته است. در کنار تمامی این موارد باید به طراحی هوشمندانه و زیبای قسمت عقب کیا استینگر ۲۰۱۹ نیز اشاره کنیم، این طراحی باعث تا خودرو در کنار حفظ زیبایی، صندوق عقب بسیار جاداری را در اختیار راننده قرار دهد.

مدل‌های پایه کیا استینگر ۲۰۱۹ از پیشرانه توربوشارژ چهارسیلندری با ۲۵۵ اسب‌بخار نیرو بهره می‌گیرند و مدل جی‌تی این خودرو از یک پیشرانه دوگانه توربو از نوع V6 بهره گرفته است که ۳۶۵ اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند.


6. بی‌.‌ام‌.‌و سری ۸ مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

بی‌.‌ام‌.‌وی سری ۸ برای طرفداران قدیمی خودروهای بی‌.‌ام‌.و، محصولی کاملاً شناخته شده است و باخبر شدیم بعد از ۲۰ سال بی‌.‌ام‌.‌و این خودرو افسانه‌ای را دوباره با طراحی جدید و ظاهری امروزی راهی بازار کرده است. بی‌.‌ام‌.‌و سری ۸ مدل ۲۰۱۹ به اصول طراحی سنتی این خودرو پایبند بوده و همین امر نیز باعث شده تا این مدل جدید بی.‌ام‌.و‌ جذابیت اصیل و کلاسیک داشته باشد.

در کنار طراحی بیرونی، بی‌.‌ام‌.‌و برای مدل ۲۰۱۹ این خودرو ظرافت زیادی به‌خرج داده و بی‌.‌ام‌.‌و سری ۸ طراحی داخلی شیک و اشرافی دارد و لوازم داخل این خودرو از بهترین مواد ساخته شده‌اند.

جالب اینجاست که بی‌.‌ام‌.‌و سری ۸ به‌عنوان یک خودروی بسیار سریع و چابک نیز شناخته می‌شود و موتور دوقلوی توربوی V8 این خودرو ۵۲۳ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد تا به راحتی در عرض کمتر از ۳.۵ ثانیه به سرعتی معادل ۱۰۰ کیلومتر دست پیدا کند.

در حال حاضر مدل کوپه و کروکی این خودرو راهی بازار شده است و با توجه به محبوبیتی که بی.‌ام‌.‌و سری ۸ دارد انتظار می‌رود در آینده شاهد مدل‌های دیگری نیز با پیشرانه‌‌های متفاوت از این خودرو باشیم.


7. شورولت کوروت زد‌.‌آر.‌وان مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

هواداران برند کوروت به‌خوبی می‌دانند که خودروی زد.‌آر‌.‌وان یکی از جذاب‌ترین کوروت‌هایی است که تاکنون راهی بازار شده است، در سال ۲۰۱۹ نیز شاهد بازگشت باعظمت این خودرو هستیم. طبق معمول مدل ۲۰۱۹ شورورت کوروت زد.‌آر.‌وان خودروی بسیار قدرتمندی است و شورولت برای این مدل یک پیشرانه سوپرشارژ V8 با ۷۵۵ اسب‌بخار نیرو را تعبیه کرده است.

به لحاظ طراحی نیز کاملاً مشخص است شورولت، کوروت زد.‌آر.وان را به گونه‌ای طراحی کرده که قدرت این خودرو در نظرها تداعی شود، این امر را می‌توان در طراحی اسپرت جلوی کوروت زد.‌آر.‌وان و همچنین بال عقب این خودرو مشاهده کرد.

این خودرو در مدل‌های مختلفی برای مصرف پایین‌ سوخت عرضه می‌شود و سیستم تعلیق سوخت آن برای گردش بهتر در پیچ‌ها بهینه‌سازی شده است. در نتیجه راننده به لطف پیشرانه قدرتمند شورولت کوروت زد.‌آر‌.‌وان در جاده جولان دهد.


8. آئودی آر ۶ مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

اولین بار در سال ۲۰۱۴ بود که مدل مفهومی این خودرو را شاهد بودیم، از آن زمان چندین سال گذشت تا اینکه دست آخر آئودی آر ۶ با طراحی جدید و زیبایش هواداران را مجذوب خود کرد. این طراحی جدید را در سایر خودروهای آئودی نیز شاهد خواهیم بود اما آئودی آر ۶ اولین خودروی این برند موفق است که از این طراحی جدید بهره می‌گیرد.

در اولین نگاه به آئودی آر ۶، نظر شما به جلو پنجره بزرگ و البته باابهت این خودرو جذب خواهد شد، این دقیقاً همان چیزی است که در خصوص طراحی جدید آئودی به آن اشاره کردیم. چیدمان قرار گرفتن چراغ‌های ال‌ای‌دی و سایر قسمت‌ها در قسمت جلوی این خودرو نیز به اندازه‌ای دقیق و زیبا کار شده که هیچ جایی برای اشکال و ایراد باقی نمی‌گذارد.

هنر آئودی در خصوص طراحی به همین‌جا ختم نمی‌شود و وقتی نگاهی به داخل آئودی آر ۶ داشته باشید تازه متوجه می‌شود که این برند چه وسواسی برای طراحی داخلی این خودرو به خرج داده است. استفاده از بهترین مواد، تودوزی بسیار شیک و اشرافی و همچنین سیستم‌ اینفوتینمنت هوشمند و پیشرفته را می‌توان از ویژگی‌های بارز داخل آئودی آر ۶ دانست.

این خودرو با پیشرانه‌ای قدرتمند از نوع V6 عرضه می‌شود و ۳۳۵ اسب‌بخار نیرو را در اختیار راننده قرار می‌دهد تا به لحاظ سرعت و قدرت نیز آئودی آر ۶ مدل ۲۰۱۹ از سایر رقبای خود چیزی کم و کسر نداشته باشد. به این نکته نیز بد نیست اشاره کنیم که آئودی ای ۷ و ای ۸ نیز از طراحی جدید آئودی در مدل‌های ۲۰۱۹ بهره گرفته‌اند. در نتیجه در مجموع می‌توان گفت خودروهای ۲۰۱۹ آئودی به لحاظ زیبایی رقبا را به چالش می‌کشند.


9. فولکس‌واگن جتا مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

فولکس‌واگن نیز همانند آئودی برای خودروهای سال ۲۰۱۹ خود طرحی جدید در انداخته و این طراحی را می‌توان به راحتی در فولکس‌واگن جتا مدل ۲۰۱۹ مشاهده کرد. بزر‌گ‌تر شدن جلوپنجره در فولکس‌واگن جتا را می‌توان از مهم‌ترین ویژگی‌های بارز طراحی مدل جدید این خودرو نام برد.

فولکس‌واگن برای اینکه جتا مدل ۲۰۱۹ از رقبای خود به لحاظ فناور‌ی‌های جدید چیزی کم و کسر نداشته باشد در این مدل سیستم هوشمندی را برای مسیریابی تعبیه کرده و سیستم صدای این خودرو نیز کیفیت بسیار خوبی دارد.

تمامی مدل‌های فولکس‌واگن جتا مدل ۲۰۱۹ با پیشرانه چهارسیلندری توربوشارژ عرضه میشوند، این پیشرانه ۱۴۷ اسب‌بخار نیرو دارد و در شهر و جاده‌های بیرون از شهر بسیار کم مصرف است.


10. مزدا سی‌.‌ایکس‌ ۵ مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

سلاطین خودروسازی با توجه به افزایش علاقه بازار به خودروهای شاسی‌بلند دائم طراحی این خودروها را تغییر می‌دهند و در این زمینه مزدا سی.‌ایکس ۵ مدل ۲۰۱۹ را می‌توان یکی از زیباترین شاسی‌بلند‌های سال خطاب کرد.

زیبایی این خودرو هیچ نیازی به تعریف و تمجید ندارد و کافی است نگاهی به مزدا سی‌.ایکس ۵ داشته باشید تا مجذوب زیبایی این شاسی‌بلند خوش قد و بالا شوید. مزدا برای اینکه سی.‌ایکس ۵ در برابر رقبا حرف‌های بیشتری برای گفتن داشته باشد این خودرو را تادندان به فناوری‌های جدید مسلح کرده است. جالب است بدانید این شاسی‌بلند زیبای مزدا در آزمون‌های تصادف نیز امتیازهای بسیار خوبی گرفته و به‌عنوان یکی از امن‌ترین شاسی‌بلند‌های ۲۰۱۹ شناخته می‌شود.

از زیبایی‌های این خودرو که بگذریم باید به پیشرانه آن اشاره کنیم که یک موتور جدید توربوشارژ با توان ۲۵۰ اسب‌بخار نیرو در این خودرو به چشم می‌خورد، سیستم اپل کار پلی و همچنین اندروید آتو برای تعامل خودرو با گوشی‌های هوشمند اندرویدی و آیفون‌ها و همچنین استفاده از چرم و چوب در داخل خودرو را می‌توان از دیگر ویژگی‌های مزدا سی‌.‌ایکس ۵ نام برد.


11. رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

تجربه نشان داده است بزرگان خودروسازی توجه زیادی به اصول زیباشناختی در خودروهای پیکاپ ندارند و در طراحی این خودروها بیشتر به قدرت آن اهمیت می‌دهند اما داستان رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ فرق می‌کند و این خودرو به لحاظ زیبایی در قسمت بیرون، ظاهری جذاب و مشتری‌پسند دارد. این طراحی به‌گونه‌ای انجام شده که قدرت این پیکاپ نیز در اولین نگاه در ذهن مشتری تداعی شود.

از طرف دیگر به‌رغم اینکه بیشتر خودروسازان اهمیت زیادی به طراحی داخلی پیکاپ‌ها نمی‌دهند، در این خودرو با تودوزی بسیار باکیفیت طرف هستیم و سایر قسمت‌های داخلی آن نیز از مواد باکیفیت درست شده است. رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ رانندگی بسیار دلنشینی دارد و راننده زمانی که سوار بر این خودرو است، احساس می‌کند یک خودروی خیابانی و خوش‌فرمان را سوار شده است و دشواری برای رانندگی با این خودرو ندارد.

صفحه‌نمایش ۱۲ اینچی در قسمت جلو راننده و فناوری‌های پیشرفته دیگر را می‌توان از مواردی نام برد که در رام ۱۵۰۰ مدل ۲۰۱۹ اضافه شده است. این خودرو در دو مدل با پیشرانه V8 و قدرت ۳۹۵ اسب‌بخار و پیشرانه V6 با قدرت ۳۰۵ اسب‌بخار عرضه شده است و به‌عنوان یک پیکاپ، مصرف بسیار کمی دارد.


12. لکسوس یو.‌ایکس مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

همان‌گونه که اشاره کردیم این روزها بازار خودروهای شاسی‌بلند حسابی داغ است و بازار شاسی‌بلند‌های ساب‌کامپنت داغ‌تر. در نتیجه لکسوس یو.‌ایکس به‌عنوان یک شاسی‌بلند لاچکری و لوکس در سال ۲۰۱۹ راهی بازار شده تا پاسخی از جانب برند لکسوس برای این قسمت از بازار باشد.

در خصوص طراحی لکسوس یو.‌ایکس مدل ۲۰۱۹ می‌توان به جلو پنجره باابهت این خودرو اشاره کرد که درواقع به امضای لکسوس تبدیل شده و در سایر خودروهای جدید لکسوس نیز چنین جلوپنجره‌ای را مشاهده می‌کنیم.

وقتی صحبت از یک خودروی لاکچری به میان می‌آید کاملاً مشخص است که انتظار داشته باشیم این خودرو از تجیزات داخلی باکیفیتی نیز بهره بگیرد، خوشبختانه این قضیه در خصوص لکسوس یو.‌ایکس مدل ۲۰۱۹ کاملاً صدق می‌کند و لکسوس مواد بسیار باکیفیتی را برای ساخت قسمت‌های داخلی این شاسی‌بلند لاچکری به خدمت گرفته است.

تا اینجا از خوبی‌های لکسوس یو‌.‌ایکس برای شما گفتیم اما انصافاً نمی‌توان از بدی‌های این خودرو نیز گذشت چرا که این شاسی‌بلند لاچکری سیستم اینفوتینمنت درست و درمانی ندارد و تعامل با آن بسیار مشکل است، از طرف دیگر پیشرانه‌ای که لکسوس برای این خودرو در نظر گرفته نسبت به سایر شاسی‌بلند‌های ساب‌کامپکت ۲۰۱۹، پیشرانه ضعیفی است و چنگی به دل نمی‌زند. با این حساب امیدواریم با بهینه‌کردن این موارد در مدل ۲۰۲۰ این خودرو شاهد یک شاسی‌بلند لوکس و پرقدرت از جانب لکسوس باشیم.


13. مرسدس‌بنز کلاس ای مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

امکان ندارد جایی از زیبایی طراحی‌های خودرو صحبت به میان بیاوریم و اشاره‌ای به خودروهای زیبای مرسدس‌بنز نداشته باشیم. خوشبختانه در سال ۲۰۱۹ نیز محصولات بسیار زیبایی از جانب مرسدس‌بنز راهی بازار شده‌اند اما در میان این خودروها نمی‌توان از زیبایی مرسدس‌بنز کلاس ای چشم‌ پوشید.

این خودرو نه تنها به لحاظ طراحی در قسمت بیرون بسیار زیبا و چشم‌نواز طراحی شده است بلکه داخل مرسدس‌بنز کلاس ای نیز با تجهیزات بسیار باکیفیت و لوکسی طرف هستیم که ظاهری اشرافی به این سدان زیبای مرسد‌س‌بنز داده است. در‌واقع می‌توان تجهیزات داخلی کابین مرسدس بنز کلاس ای را نقطه قوت این خودرو دانست و به تعبیه کردن دو صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی که هرکدام از آنها امکانات خاصی را در اختیار راننده قرار می‌دهند اشاره کرد. فناوری‌های داخل مرسدس بنز کلاس ای به اندازه‌ای است که اگر سوار این خودرو شوید فکر می‌کنید با خودرویی که از آینده آمده طرف هستید.

این خودرو به یک پیشرانه توربوشارژ مجهز است و ۱۸۸ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد، در حال حاضر مرسدس بنز کلاس ای مدل ۲۰۱۹ راهی بازار نشده اما با توجه به سابقه‌ای که از مرسدس‌بنز سراغ داریم بدون شک با یک سدان لاچکری و البته بسیار گران‌قیمت طرف خواهیم بود.


14. کادیلاک سی.‌تی ۴ مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

علاقه‌مندان به خودرو می‌دانند کادیلاک خودروی زشتی تاکنون طراحی نکرده و هرچه این برند راهی بازار کرده زیبا و جذاب است، کادیلاک سی.‌تی‌ ۴ مدل ۲۰۱۹ نیز به‌عنوان یک شاسی‌بلند ساب‌کامپکت لاکچری از جانب کادیلاک راهی بازار شده تا این برند در گروه شاسی‌بلند‌های ساب‌کامپکت مشتری‌های خود را راضی نگه دارد.

اگر به شاسی‌بلند‌های کادیلاک علاقه داشته باشید با اولین نگاه به کادیلاک سی.‌تی‌ ۴ متوجه شباهت‌هایی میان این خودرو و کادیلاک سی.‌تی ۵ خواهید شد. البته سی.‌تی‌ ۴ نسبت به مدل بزرگ‌ترش طراحی پهن‌تری برای جلوپنجره به خدمت گرفته و چراغ های این خودرو نیز زیبا‌تر به نظر می‌رسند.

در خصوص طراحی داخلی نیز به حضور یک صفحه‌لمسی در داشبورد می‌توان اشاره کرد که تعامل راننده با سیستم اینفوتینمنت این خودرو را برعهده دارد، در کنار این موارد کادیلاک سعی داشته تا این شاسی‌بلند لاچکری در قسمت عقب فضای بسیار خوبی را برای سرنشینان تأمین کند و به این لحاظ با یک خودروی جادار و بزرگ طرف هستیم.

تمامی مدل‌های کادیلاک سی‌.‌تی ۴ در سال ۲۰۱۴ با پیشرانه‌ای توربوشارژ که ۲۳۷ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد راهی بازار می‌شوند و به جعبه‌ گیربکس اتوماتیک با ۹ دنده مجهز هستند. نسخه پایه این خودرو با سیستم انتقال نیرو به چرخ‌های جلو عرضه شده اما نسخه‌ای از کادیلاک سی.‌تی‌ ۴ با انتقال نیرو به چهار چرخ نیز در بازار موجود است.


15. آکورا آر‌.‌دی‌.‌ایکس مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

تجربه نشان داده که برند آکورا در خصوص تغییر طراحی خودروهای خود همیشه جانب احتیاط را نگه می‌دارد و زیاد با جسارت عمل نمی‌کند، در نتیجه مدل‌های مختلف خودروهای آکورا در طول چندین سال گذشته به لحاظ زیباشناختی تغییرات زیادی را شاهد نبوده‌اند، خوشبختانه این قضیه برای آکورا آر‌.‌دی‌.‌ایکس صدق نمی‌کند و آکورا جهت مدل ۲۰۱۹ این خودرو دل به دریا زده است و طراحی جدید و جسورانه‌ای را در این خودرو شاهد هستیم.

این طراحی در قسمت جلو و عقب آکورا آر‌.‌دی‌.‌ایکس کاملاً مشهود است و در داخل نیز شاهد بهینه‌سازی‌هایی هستیم که این خودرو را جذاب‌تر کرده است، در کنار این موارد به تعبیه کردن فضای لازم و راحت جهت سرنشینان نیز می‌توان اشاره کرد.

یک پیشرانه توربوشارژ چهارسیلندری که ۲۷۲ اسب‌بخار نیرو در اختیار راننده قرار می‌دهد و تعامل با سیستم اپل‌ کار پلی را می‌توان از ویژگی‌های دیگر آکورا آر‌.‌دی‌.‌ایکس نام برد. این خودرو به لحاظ فناوری‌های پیشرفته نیز همانند سایر رقبا ژاپنی خود از فهرست بلند و بالایی از امکانات پیشرفته بهره می‌برد.


16. آلفا رومئو جولیا مدل ۲۰۱۹

زیباترین خودرو‌هایی که در سال ۲۰۱۹ چشم‌مان به جمال آن‌ها روشن می‌شود

این روزها آنقدر خودرو از جانب برندهای مختلف تولید می‌شود که بعضی از آنها شباهت‌های زیادی به یکدیگر دارند اما داستان خودروهای آلفا رومئو جولیا فرق می‌کند و این خودرو طراحی خاص و منحصر‌ به فردی دارد و همین امر نیز باعث زیبا‌تر شدن آلفا رومئو جولیا نسبت به سایر سدان‌های بازار شده است.

این سدان شیک و چابک، هندلینگ بسیار خوبی دارد و افرادی که از آن سواری گرفته‌اند مدعی هستند رانندگی آن به‌اندازه‌ای شیرین و دلچسب است که کمتر می‌توان با سایر سدان‌های همرده‌اش مقایسه کرد.

تمامی خودروهای آلفا روئمو جولیا مدل ۲۰۱۹ به سیستم‌های اپل کار پلی و اندروید آتو مجهز شده‌اند و صفحه‌نمایش لمسی، تودوزی چرم و بسیار شیک، سیستم صدای هارمان کاردون و جدیدترین فناوری‌های روز دنیا برای امنیت بیشتر رانندگی را می‌توان از ویژگی‌هایی دانست که در این سدان شیک و زیبای آلفا رومئو به چشم می‌خورد.

در این قسمت به انتهای فهرست زیباترین خودروهای ۲۰۱۹ رسیدیم، همان‌‌گونه که در ابتدا هم اشاره کردیم توجه سلاطین خودروسازی به زیبا‌ترکردن طراحی خودروها باعث شده تا سال به سال شاهد خودروهای جذاب‌تری باشیم که طراحی آنها بیشتر به دل می‌نشیند. در نتیجه در پایان پیشنهاد میکنیم اگر شما هم از آن دسته طرفداران خودرویی هستید که نگاه زیباپسندانه‌ای دارند و خودروی زیبایی را در سال ۲۰۱۹ می‌شناسید، در قسمت نظرات برای ما و سایر کاربران از این خوردو زیبا و مشخصات آن بگویید.


منبع: برترین ها

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها