کد خبر : 80944

این کارکرده های لوکس یا صفر کیلومترهای خشک؟/ ب ام و Z4 مدل 2003 فقط 9 هزار دلار!

این کارکرده های لوکس یا صفر کیلومترهای خشک؟/ ب ام و Z4 مدل 2003 فقط 9 هزار دلار!

یک پرسش و یا شاید چالش همواره مشتریان را در بازار جهانی خودرو مشغول خود می کند! بدین ترتیب که خودروی صفر کیلومتر ارزش خرید بیشتری دارد یا یک خودروی کارکرده گران قیمت که مراحل افت ارزش را طی کرده است؟

به گزارش خودروتک به نقل از عصر ایران ، به اعتقاد بسیاری از مخاطبان بازار جهانی خودرو، مشتریان بهتر است از محصولاتی استفاده کنند که لوکس و گران قیمت به نظر می رسند، اما در واقع با قیمتی معقول خریداری شده اند. برندسازی یا برندینگ یکی از دلایل اصلی در این زمینه است.

به عنوان نمونه، تقریبا همه مردم برندهایی مانند مرسدس بنز، ب ام و و آئودی را مترادف با محصولی گران قیمت و لوکس می دانند. بر همین اساس، یک کارکرده لوکس فرصت مناسب برای مالکیت خودرویی است که ظاهرش از قیمت واقعی آن بیشتر به نظر می رسد و البته جادوی ارزش برند را نیز همراه خود دارد.

با این توضیحات سری به بازار خودروی کارکرده در آمریکا می زنیم و در ادامه فهرستی از خودروهای دست دوم با ظاهری جذاب و گران قیمت که برچسب قیمت معقول و مقرون به صرفه را یدک می کشند، ارائه شده است. این مطلب در دو بخش ارائه می شود.

ب ام و زد4 مدل 2003

خودرو دست دوم

نخستین نسل از ب ام و زد4 مجهز به پیشرانه 3 لیتری شش سیلندر است که توانایی تولید 225 اسب بخار نیرو را دارد. این خودرو اسپرت آلمانی از طراحی جذابی سود می برد و با پرداخت حدود 9000 دلار می توان نمونه های دوست دوم آن را خریداری کرد.

مازراتی اسپایدار مدل 2002

خودرو دست دوم

مازراتی به عنوان یک برند لوکس در صنعت خودروسازی شناخته می شود که خرید محصولات آن می تواند حفره بزرگی در حساب بانکی شما ایجاد کند. اما مازراتی اسپایدر مدل 2002 در محدوده قیمت 20000 دلار قابل خریداری است. مازراتی اسپایدار به یک پیشرانه هشت سیلندر مجهز است که توانایی تولید 390 اسب بخار نیرو را دارد. از این رو در کنار لوکس بودن، اسپایدر خودرویی قدرتمند نیز در نظر گرفته می شود.

فیات 124 اسپایدر مدل 2017

خودرو دست دوم

فیات یکی از برندهای خودرویی مقرون به صرفه امروز در بازار است، اما برخی از محصولات این شرکت با طراحی جذاب خود مورد توجه قرار گرفته اند. فیات 124 اسپایدر یکی از محصولات دوست داشتنی این شرکت است. فیات 124 اسپایدر 2017 به یک پیشرانه چهار سیلندر 160 اسب بخاری مجهز است و مدل های دست دوم آن با حدود 19000 دلار قیمت دارند.

جگوار اکس ‌ کی8 مدل 2009

خودرو دست دوم

پیش از آن که با مدل اف-تایپ جایگزین شود، جگوار اکس‌کی8 یک خودرو اسپرت لوکس برای بسیاری از افراد ثروتمند محسوب می شد که تمایلی به خرید خودروهای مشابه آلمانی یا ایتالیایی نداشتند. این خودرو به رغم سن خود همچنان از طراحی زیبایی برخوردار است و با توجه به پیشرانه 4.2 لیتری هشت سیلندر خورجینی که توانایی تولید 300 اسب بخار نیرو را دارد، گزینه توانمند نیز در نظر گرفته می شود. جگوار اکس‌کی8 مدل 2009 را می توان با قیمتی کمتر از 20000 دلار خریداری کرد.

میتسوبیشی لنسر اوولوشن اکس جی ‌ اس ‌ آر مدل 2008

خودرو دست دوم

میتسوبیشی لنسر اوولوشن یکی از خودروهای محبوب شرکت های تیونینگ خودرو محسوب می شود. این خودرو اسپرت در حالت استاندارد نیز گزینه ای توانمند محسوب می شود. در واقع، لنسر اوولوشن یک مدل افسانه ای بین محصولات میتسوبیشی در نظر گرفته می شود. لنسر اوولوشن اکس جی‌اس‌آر 2008 به یک پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر مجهز است که 295 اسب بخار نیرو تولید می کند. قیمت مدل های دست دوم این خودرو حدود 18000 دلار است.

مازراتی گرن توریسمو مدل 2009

خودرو دست دوم

مازراتی گرن توریسمو مدل 2009 خودرو اسپرت لوکسی است که به پیشرانه هشت سیلندر فراری مجهز شده است که توانایی تولید 439 اسب بخار نیرو را دارد. از این رو نه تنها با خودرویی با طراحی ظاهری جذاب مواجه هستیم، بلکه گزینه ای توانمند نیز است. مازراتی گرن توریسمو 2009 با قیمت حدود 32000 دلار قابل خریداری است.

بیوک لاکراس مدل 2019

خودرو دست دوم

بیوک مدتی در تلاش بوده تا محصولاتی که هم با کیفیت بالا و هم مقرون به صرفه هستند را روانه بازار کند و لاکراس 2019 یکی از محصولات حاصل این تلاش است. ظاهر بیوک لاکراس به نوعی گران‌تر از قیمت واقعی آن به نظر می رسد. این خودرو در مدل پایه به پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید 194 اسب بخار نیرو را دارد. مدل های 2019 این خودرو را می توان با قیمت حدود 20000 دلار خریداری کرد.

ب ام و سری 2 کانورتیبل مدل 2015

خودرو دست دوم

ب ام و سری 2 همچنان طرفداران خود را دارد و یکی از مقرون به صرفه‌ترین محصولات ب ام و نیز در نظر گرفته می شود. این خودرو در حالت استاندارد به پیشرانه دو لیتری توربوشارژردار چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید 240 اسب بخار نیرو را دارد. مدل 2015 ب ام و سری 2 کانورتیبل را می توان با قیمت کمتر از 20000 دلار خریداری کرد. اگرچه سری 2 به اندازه مدل های گران‌تر ب ام و قدرتمند نیست، اما همچنان جذاب و لوکس به نظر می رسد.

کادیلاک ای ‌ تی ‌ اس مدل 2015

خودرو دست دوم

کادیلاک یکی از برندهای قدیمی در صنعت خودروسازی محسوب می شود که نام آن با تجمل پیوند خورده است. این در شرایطی است که مدل های دست دوم آن را می توان با قیمتی مناسب خریداری کرد. به عنوان نمونه، مدل های 2015 کادیلاک ای‌تی‌اس را می توان با قیمت اندکی بالاتر از 10000 دلار نیز خریداری کرد. مدل سدان این خودرو به پیشرانه 2.5 لیتری چهار سیلندر مجهز است که توانایی تولید 202 اسب بخار نیرو را دارد.  

اینفینیتی کیو ‌ اکس30

خودرو دست دوم

اینفینیتی شعبه تولید محصولات لوکس شرکت شناخته شده نیسان است. کراس اوور اینفینیتی کیو اکس30 مدل 2018 از طراحی جذاب و امکانات مختلف سود می برد و می توان آن را با قیمت حدود 18000 دلار خریداری کرد. این خودرو در حالت پایه به پیشرانه  2 لیتری چهار سیلندر توربوشارژردار مجهز است که توانایی تولید 208 اسب بخار نیرو را دارد.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها