کد خبر : 7915

خودروهایی که در نمایشگاه دیترویت 2019 خواهیم دید

خودروهایی که در نمایشگاه دیترویت 2019 خواهیم دید

ماه های نخست سال جدید میلادی طبق رسم هرساله میزبان نمایشگاه های زیادی در سراسر جهان است که با اتمام نمایشگاه فناوری CES 2019، به برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی، دیترویت نزدیک می شویم.

به گزارش خودروتک، ماه های نخست سال جدید میلادی طبق رسم هرساله میزبان نمایشگاه های زیادی در سراسر جهان است که با اتمام نمایشگاه فناوری CES 2019، به برگزاری یکی از مهمترین رویدادهای خودرویی، دیترویت نزدیک می شویم.

نمایشگاه خودرو دیترویت از 14 تا 27 ژانویه (24دی تا 7 بهمن) برگزار می شود و همانند سال های گذشته، بسیاری از برندهای خودروسازی به دنبال نمایش محصولات جدید خود در این رویداد هستند و به همین منظور به مرور خودروهایی که انتظار می رود، در نمایشگاه امسال معرفی شود، پرداخته شده است.

کادیلاک XT6

خط تولید کراس اوور های کادیلاک گسترده تر شده و پیش بینی می وشد در همین راستا، مدل XT6 در نمایشگاه دیترویت رونمایی شود.

مدل XT6 از یک پیشرانه ی 3.6 لیتری وی 6 با قدرت 310 اسب بخار بهره می برد که مجهز به جعبه دنده 9 سرعته اتوماتیک است.

فورد اکسپلورر

فورد از اکسپلورر 2020 خود در پنجشنبه گذشته رونمایی کرد و در نمای جلویی خودرو جلوپنجره‌ای چشمگیر به همراه چراغ‌های باریک و ورودی‌های هوای اسپرت به چشم می‌خورند.

 پیشرانهٔ پایه یک واحد 2.3 لیتری چهار سیلندر توربو است که 300 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. نیروی این موتور در حالت استاندارد به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود .

شاسی بلند اینفینیتی

خودروی مذکور با عنوان QX Inspiration یک خودروی شاسی بلند محسوب می شود که در بدنه، سقف و پشت خود نیز دارای چراغ ها و سیستم روشنایی منحصر به فرد است.

طراحی داخلی و بدنه QX Inspiration نیز کاملا اسپورت است و نمایشگری برای نقشه خوانی، مسیریابی و استفاده از سیستم تفریحی و چندرسانه ای بر روی داشبورد آن نصب شده است.

فولکس واگن پاسات

فولکس واگن هنوز تایید نکرده که این مدل در نمایشگاه امسال حضور دارد اما با توجه به انتشار تصاویر جاسوسی در ماه گذشته انتظار می رود شاهد حضور آن در نمایشگاه باشیم.

پاسات از پلتفرم نسل پیشین و پیشرانه ی 2 لیتری 4 سیلند بهره خواهد برد.


منبع: میهن صنعت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها