کد خبر : 7833

این کامیون خودران است + عکس

این کامیون خودران است + عکس

فرایت لاینر کاسکادیا جدید به سامانه دستیار فعال کمکی مجهز بوده و فناوری‌هایی مانند نگه‌دارنده خودرو بین خطوط در آن تقویت شده است.

به گزارش خودروتک، نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیک برای خودروسازان، جایی برای نمایش الکتریکی‌ها و برقی‌هاست. خودروسازها همچنین در این فضا خودران‌ها یا فناوری‌های احساسی خودروهایشان را نیز به نمایش می‌گذارند.

دایلمر در نمایشگاه 2019 محصولات مصرفی الکترونیک یک کامیون جدید با قابلیت خودرانی سطح 2 را به نمایش گذاشته است.

کامیون خودران دایلمر در نمایشگاه محصولات الکتریکی

این کامیون "کاسکادیا فرایت لاینر" نام دارد و احتمالا تا پایان سال جاری تولید و وارد بازار فروش می شود.

کمپانی والد مرسدس بنز قصد دارد در راستای سیاست‌های حمایت از محیط زیست، تا پایان دهه کنونی میلادی از کامیون‌های خودرانش بهره‌برداری کرده و خودرانی آنها و دیگر محصولات سواری خود را به سطح چهارم ارتقا دهد.

 بسیاری از خودروسازان از جمله دایلمر بر این باورند خودران‌ها به ویژه در سطوح پیشرفته‌تر موجب افزایش بهره‌وری مشتریان خواهد شد و هزینه‌های جانبی را کاهش خواهند داد.  البته در این میان دایلمر قصد دارد به طور جهشی از سیستم خودرانی سطح 2 به مرحله 4 برسد و سطح 3 خودرانی را مزیت فوق‌العاده‌ای نسبت به سطح 2 نمی‌داند.

کامیون خودران دایلمر در نمایشگاه محصولات الکتریکی

فرایت لاینر کاسکادیا جدید به  سامانه دستیار فعال کمکی مجهز بوده و فناوری‌هایی مانند نگه‌دارنده خودرو  بین خطوط در آن تقویت شده است. این خودرو همچنین به رادارها و دوربین‌های بسیار مجهز و حساس مجهز است تا میزان خطا در آن به حداقل برسد. این تجهیزات باعث می‌شود تا کامیون بیه شکلی کاملا مستقل تصمیم به افزایش سرعت یا ترمز کند.


منبع: عصر ایران

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها