کد خبر : 77893

برنامه های آینده لامبورگینی | سفینه سازی ادامه خواهد داشت

برنامه های آینده لامبورگینی | سفینه سازی ادامه خواهد داشت

شرکت مشهور خودروسازی لامبورگینی ضمن اعلام برنامه های آینده این شرکت و تاکید بر حرکت به سمت تولید خودروهای الکتریکی، تاکید کرد محصولات این شرکت با الهام از سفینه های فضایی ساخته خواهند شد.

به گزارش خودروتک به نقل از سیناپرس، میتجا بورکرت مدیر طراحی شرکت لامبورگینی اعلام کرد محصولات جدید این شرکت شبیه سفینه‌ های فضایی خواهند بود، زیرا این شرکت وارد دوران الکتریکی ‌سازی می ‌شود.

این سازنده سوپراسپرت ایتالیایی برای سال آینده به یک خط تولید کاملا هیبریدی روی خواهد آورد و مانند همه خودروسازان، خودروهای تمام الکتریکی نیز تولید خواهد کرد. این شرکت قبلاً لامبورگینی سیان و لامبورگینی کانتاچ را به‌ عنوان محصولات الکتریکی با کارکرد محدود مبتنی بر آونتادور روانه بازار کرده بود اما ابرخودروی V12 تولید سری بعدی، دستگاه ابر خازن کم‌ ظرفیت این دو خودرو را با یک مجموعه هیبریدی معمولی‌تر تعویض خواهد کرد.

بورکرت که در نمایشگاه اتومبیل میلان با خبرنگاران صحبت می کرد، در این رابطه گفت: ما همیشه خودرو هایی با عملکرد احساسی خلق خواهیم کرد. محصولات بعدی ما شبیه سفینه های فضایی بوده و همیشه الهام بخش خواهند بود.

 

استفان وینکلمن مدیر عامل لامبورگینی با  اعلام این که ما آینده روشنی داریم تاکید کرد شرکت لامبورگینی به سمت آینده نگاه می کند. وی در این رابطه تاکید کرد ما امسال تولید خودرو بر پایه احتراق داخلی سوخت های فسیلی را به پایان رسانده و سال آینده ساخت محصولات الکتریکی و هیبریدی را شروع می کنیم.

این مدیر ارشد شرکت لامبورگینی تاکید کرد ساخت خودروهای برقی در نهایت برای لامبورگینی ضروری هستند زیرا ما در سیاره ای زندگی می کنیم که جایگزین نداشته و از سوی دیگرشرکت ما نیز مشتاق به تکامل است. به گزارش سیناپرس، بورکرت در ادامه توضیحاتش گفت: ما باید همیشه از فناوری جدید استفاده کنیم زیرا همیشه نسل جدیدی از خریداران وجود دارد.

به باور مدیران ارشد لامبورگینی، تغییر به سمت تولید خودروهای الکتریکی، فرصت‌ های طراحی جدیدی را نیز ایجاد کرده است. گفتنی است مدیران لامبورگینی اعلام کردند در محصولات جدید خود مشکل استفاده از باتری را نداشته و طراحی محصولات لامبورگینی با فناوری باتری ها مطابقت دارد.

به گزارش سیناپرس، در خاتمه گفتنی است بر اساس اعلام سیاست های جدید لامبورگینی، خودروی مفهومی Terzo Millennio الکتریکی همچنان الهام ‌بخش تیم طراحی ۱۷ نفره این شرکت در طراحی مدل ‌های آینده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها