کد خبر : 7607

رونمایی از موتورسیکلت هارلی دیویدسون که با همکاری پاناسونیک ساخته شد

رونمایی از موتورسیکلت هارلی دیویدسون که با همکاری پاناسونیک ساخته شد

هارلی دیویدسون کمپانی قدیمی تولیدکننده موتورسیکلت در CES 2019 از اولین موتورسیکلت کاملا الکتریکی خود رونمایی کرد.

به گزارش خودروتک، هارلی دیویدسون که طی سال‌های اخیر با کاهش شدید فروش دست و پنجه نرم می‌کند و تعداد زیادی از کارمندان خود را تعدیل کرده است در نمایشگاه CES 2019 خبر از همکاری خود با پاناسونیک برای تولید موتورسیکلت‌های برقی داده است. 

موتورسیکلت جدید هارلی دیویدسون از پلتفرم OneConnect بهره می‌برد و به محصولات اندرویدی و iOS متصل می‌شود. این موتورسیکلت دارای GPS داخلی است و از اتصال LTE پشتیبانی می‌کند. برای اینکه این موتورسیکلت مدرن به نظر برسد و همزمان امکان استفاده از امکانات جدید آن را در اختیار کاربر قرار دهد به نمایشگر ۴.۳ اینچی LCD مجهز شده است. کاربر از طریق این نمایشگر می‌تواند موسیقی را کنترل کند یا اپلیکیشن نقشه را برای مسیریابی اجرا کند. 

هارلی دیویدسون همچنین از طریق اپلیکیشن H-D Connect امکان کنترل میزان شارژ باقی مانده باتری و موقعیت یابی موتورسیکلت از راه دور را مسیر می‌کند. 

صفر تا صد موتورسیکلت LiveWire تنها ۳.۵ ثانیه است و باتری‌های آن با هر بار شارژ امکان حرکت تا ۱۷۷ کیلومتر را میسر می‌کند. برای شارژ موتور نیز تنها کافی است سیم برق آن را به برق شهر خانگی متصل کنید تا در طول یک شب شارژ کامل شود. 

موتورسیکلت برقی LiveWire از چرخ‌های ۱۸۰ میلی‌متری در عقب و ۱۲۰ میلی‌متری در جلو بهره می‌برد و در رنگ‌های مشکی براق، نارنجی و زرد عرضه خواهد شد. 

موتور سیکلت برقی هارلی دیویدسون قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود؛ اما پیش‌فروش آن با قیمت ۲۹.۷۹۹ دلار از ماه آگوست امسال آغاز می‌شود. 


منبع: زومیت

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها