کد خبر : 75335

همکاری عجیب فورد و ودافون

همکاری عجیب فورد و ودافون

رانندگان در سراسر جهان معمولاً زمان زیادی را صرف جستجوی مکان‌هایی برای پارک می‌کنند که منجر به هزینه‌های بسیار بالا، ساعت‌های طولانی سفر می‌شود. راهنمای فضای پارک فورد و وودافون، یک فناوری جدید است که به رانندگان در مورد جست و جوی تعداد پارکینگ‌های موجود کمک می کند و در عین حال مسیری را برای رسیدن به مقصد مشخص می‌کند، همچنین به رانندگان کمک می‌کند تا از اطلاعات آب و هوا و علائم جاده مطلع شوند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، بر اساس داده‌های پارک خودرو، سیستم راهنمای فضای پارکینگ در زمان واقعی به روز می‌شود؛ این خودرو توسط فورد و وودافون به عنوان بخشی از یک پروژه بین‌صنعتی ۱۵ میلیون یورویی آزمایش می‌شود که خودرو‌های متصل و فناوری‌های رانندگی خودکار را آزمایش می‌کند.

اطلاعات وضعیت جاده و پارک خودرو از طریق یک سیستم کامپیوتری مرکزی در حین رانندگی به‌روزرسانی می‌شود و اطلاعاتی از علائم دیجیتالی دینامیک جاده‌ای در گوشه و کنار آن وجود دارد.

مایکل رینارتز، رئیس بخش نوآوری وودافون می گوید: «وقتی وسایل نقلیه بتوانند داده‌ها را با زیرساخت‌ها در زمان واقعی مبادله کنند، ترافیک هوشمندتر می‌شود، جستجوی فضای پارک استرس کمتری پیدا می‌کند و مردم سریع‌تر به مقصد می‌رسند».

مجموعه‌ای از ویژگی‌های فورد و وودافون به عنوان بخشی از برنامه Kooperative Mobilität im digitalen Testfeld Düsseldorf شامل سیستم کمکی چراغ راهنمایی است که در آن زمان باقی‌مانده از تغییر چراغ قرمز یا سبز روی صفحه ابزار نمایش داده می‌شود.

حتی اطلاعاتی در مورد محدودیت سرعت و وسایل نقلیه حرکت آهسته ارائه خواهد شد.  با تطبیق محدودیت‌های سرعت، سیستم‌های کنترل ترافیک در بزرگراه به جریان بهتر ترافیک کمک می‌کنند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها