کد خبر : 74516

توقف تولید شورولت کوروت به یک دلیل عجیب

توقف تولید شورولت کوروت به یک دلیل عجیب

تولید شورلت کوروت باز هم به دلیل کمبود قطعات متوقف شد و شورلت مشخص نکرده که کدام قطعه کمبود دارد؛ سخنگوی این شرکت اعلام کرده است که این وضعیت به کمبود نیمه هادی‌ها مربوط نمی‌شود.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، شورلت بیانیه زیر را در مورد وضعیت تولید این خودرو  ارائه کرد:

"به دلیل محدودیت موقت قطعه، کارخانه سبز بولینگ در این هفته (هفته ۲۱ مارس) در هر دو شیفت اول و دوم تعطیل است. تیم‌های زنجیره تامین، تولید و مهندسی برای کاهش اثرات بیشتر بر تولید، از نزدیک با تامین کنندگان کار می‌کنند و ما انتظار داریم از هفته ۲۸ مارس فعالیت خود را از سر بگیریم."

مانند بسیاری از وسایل نقلیه در چند سال گذشته، شورلت مجبور شد چندین بار تولید کوروت را متوقف کند. دلیل آن همیشه کمبود قطعات نبوده است.

در دسامبر ۲۰۲۱، یک گردباد به کارخانه بولینگ گرین رسید که باعث آتش سوزی، آسیب رساندن به بخشی از کارخانه شد؛ جنرال موتورز مجبور شد دفتر سفارش کوروت ۲۰۲۱ را زودتر از زمان برنامه ریزی شده ببندد. کمبود قطعات باعث توقف مونتاژ شد تا نسخه ۲۲ طبق برنامه وارد بازار شود.

یکی از توقف‌ها در سال ۲۰۲۱ حدود دو هفته طول کشید؛ شورلت گفت این مشکل به کمبود میکروچیپ مربوط نمی‌شود.

شایعات حاکی از آن است که تولید شورلت کوروت Z۰۶، ۲۰۲۳ ممکن است در ۹ می‌ آغاز شود. به طور کلی، چند هفته بین آغاز مونتاژ و اولین تحویل یک خودروی جدید فاصله وجود دارد.

برای شورلت مهم است که این مشکلات تولید را حل کند، زیرا نه تنها هنوز تقاضا برای C۸ استاندارد وجود دارد، بلکه تولید Z۰۶ و E-Ray هیبریدی نیز در دست است. حتی شایعاتی مبنی بر عرضه انواع ZR۱ و Zora نیز وجود دارد. همه آن‌ها از کارخانه بولینگ گرین می‌آمدند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها