کد خبر : 73898

برنامه فشرده ساخت 7 خودروی برقی توسط جنسیس

برنامه فشرده ساخت 7 خودروی برقی توسط جنسیس

این شرکت بنا دارد، تمام خودرو‌های موتور احتراقی فعلی را با خودرو‌های برقی جایگزین کند.

به گزارش خودروتک به نقل از باشگاه خبرنگاران ، جنسیس آماده است تا کراس اوور الکتریکی سفارشی GV۶۰ را به عنوان یک برند لوکس مستقل معرفی کند. این شرکت متعلق به هیوندای قصد دارد آخرین مدل موتور احتراقی خود را در سال ۲۰۲۵ معرفی کند و خانواده‌ای متشکل از هشت خودروی الکتریکی سفارشی را بر پلتفرم اختصاصی E-GMP تولید و مدل‌های نسل اول خود را در طول این دهه جایگزین کند.

لوک دانکرولکه مدیر خلاقیت این برند گفته که GV۶۰ یکی از 7 خودرو برقی بوده که قرار است  وارد بازار شود؛ همچنین گفته است با توجه به پلتفرم‌ها، خودرو‌ها معمولاً فاصله بین دو محور طولانی‌تر و فضای بیشتری در داخل خودرو خواهند داشت.

او تاکید کرد که کابین GV۶۰ بزرگتر از آنچه برای یک خودروی ICE با اندازه مشابه معمول است، خواهد بود و در آینده، پلتفرم‌های این برند بزرگتر خواهند شد.

در نتیجه باید گفت این خودرو جدید جانشین تمام خودروهای الکتریکی شاسی‌بلند بزرگ جنسیس از جمله GV۸۰  خواهد بود. انتظار می‌رود این خودرو از همان شاسی بلند با پلت‌فرم E-GMP استفاده کند که نسخه‌های تولیدی کانسپت‌های اخیر هیوندای 7 و شاسی بلند کیا EV۹  از آن استفاده کرده اند که آن را به عنوان رقیبی برای پرچمداران شاسی‌بلند الکتریکی از برند‌های معتبر مانند آئودی معرفی می‌کند.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها