کد خبر : 73865

یک کشتی با هزاران پورشه، بنتلی و لامبورگینی غرق شد

یک کشتی با هزاران پورشه، بنتلی و لامبورگینی غرق شد

اخیرا یک کشتی حامل هزاران دستگاه خودروی پورشه، لامبورگینی و بنتلی در مسیر رفتن به آمریکا در نزدیکی ساحل پرتغال پس از آتش سوزی غرق شد.

به گزارش خودروتک به نقل از فارس، ارنی بوش، یک سرمایه‌دار آمریکایی، به دنبال آن بود که بالاخره یک بنتلی 12 سیلندر را‌‌‌‌‌‌‌‌ به کلکسیون خودروهایش در ماساچوست اضافه کند، اما حالا این خودروی بسیار گران قیمت به همراه هزاران خودروی پورشه و لامبورگینی دیگر در کف اقیانوس اطلس آرمیده است.

در واقع از این خودروی بنتلی فقط 1500 دستگاه تولید شده بود و برای انتقال به آمریکا در کشتی فلیسیتی قرار داشت. این کشتی چند روز پیش در نزدیکی پرتغال غرق شد. هنوز مشخص نیست که چه تعداد خودرو در این کشتی بارگیری شده بودند، اما ارزش آنها 800 میلیون دلار برآورد می‌شود.

بوش می‌گوید: در کنار این بنتلی 12 سیلندر تعدادی خودروی لامبورگینی بسیار نادر وجود دارد که ممکن است در جاده‌ها دیگر شاهد حضور این خودروها نباشیم.

وی افزود:‌ این خودروها آخرین نمونه‌های موجود در بازار بودند. در حالی این کشتی حامل خودرو با چند هزار دستگاه محموله بارگیری شده غرق شده است که بازار خودروی آمریکا با کمبود عرضه مواجه است.

بوش ادامه داد: هر گونه از دست رفتن عرضه خودرو به بازار برای مردم آمریکا سخت است.

وی می‌گوید: در حال حاضر شما امکان خرید خودرو در آمریکا ندارید. این محموله بسیار ارزشمند بود و تقریبا همه آنها از پیش فروخته شده بود.

این کلکسیونر آمریکایی گفت: کشتی کافی برای حمل خودرو از بازارهای اروپا و آسیا وجود ندارد و این مشکل بعدی بازار خواهد بود.

بوش چندین نمایشگاه خودرو در ماساچوست دارد و نسبت به کمبود کشتی برای حمل و نقل خودرو به آمریکا نگران است و معتقد است این مسأله ممکن است مشکلات بیشتری را‌‌‌‌‌‌‌‌ برای مالکان خودرو در آمریکا به وجود بیاورد.

کشتی فلیسیتی در حدود 350 کیلومتری ساحل کشور پرتغال غرق شده و گفته می‌شود حامل 4 هزار دستگاه خودروی پورشه، بنتلی و لامبورگینی بوده است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها