کد خبر : 73633

تصاویر جدید از کلکسیون حیرت انگیز خودروهای کریس رونالدو

تصاویر جدید از کلکسیون حیرت انگیز خودروهای کریس رونالدو

در بخشی از مستند «من جورجینا هستم»، نامزد کریستیانو رونالدو گاراژ جذاب و هیجان‌انگیز ماشین‌های فوق‌ستاره فوتبال را هم به نمایش گذاشت.

به گزارش خودروتک به نقل از خبرورزشی - در حالیکه جورجینا رودریگس عمارت خودش و رونالدو را در مستند نتفلیکس نشان می‌داد، هواداران نگاهی به گاراژ باورنکردنی کریستیانو رونالدو انداختند.

نامزد فوق ستاره منچستریونایتد، دوربین‌های نتفلیکس را برای مستند «من جورجینا هستم» به گوشه و کنار عمارت ۵ میلیون پوندی مادرید برد و در این گاراژ انواع ماشینهای لوکس را می‌توان دید؛ ناوگان خیره‌کننده ۱۷ میلیون پوندی ابرخودروهای رونالدو.

در بخش‌های کوتاه از این برنامه، سوپرماشین‌ها را می‌توان دید که همگی پشت سر هم و مرتب و منظم در این گاراژ فوق‌العاده پارک شده‌اند. این گاراژ با نورپردازی درجه یک و کف براقش رؤیای هر شخصی است که عاشق ماشین بازی است.

در یک طرف بوگاتی شیرون رونالدو را می‌شود دید که حداقل ۲ میلیون پوند قیمت دارد. در کنارش فراری ۵۹۹ GTO قرار دارد که ۵۰۰۰۰۰تا می‌ارزد و مک‌لارن سنای ۷۵۰۰۰۰ پوندی هم در طرف دیگر واقع شده است. در آخر رولز رویس کولینان وحشی (۳۰۰ هزار پوند) راه برادر ارزشمندش رولز رویس فانتوم دراپهد کوپه (۵۰۰ هزار پوند) را مسدود کرده است. در طرف دیگر با نگاهی اجمالی میتوان بوگاتی ویرون (۱٫۵ میلیون پوند)، مرسدس بنز S۶۵ AMG سفیدرنگ (۲۰۰ هزار پوند)، مک‌لارن MP۴-۱۲C نارنجی رنگ (۲۰۰ هزار پوند)، لامبورگینی اونتادور (۲۷۰ هزار پوند)، و مرسدس جی‌واگن براباس بزرگ (۶۰۰ هزار پوند) که جورجینا به او هدیه کرده بود، را مشاهده کرد. در بخش دیگری از این گاراژ دور از نمایشگاه، حداقل ۴ اتومبیل دیگر در کنار لاستیک‌های یدکی قرار دارند؛ از جمله یک فراری نقره‌ای، یک مرسدس AMG GLE ۶۳ و یک مرسدس مشکی دیگر برای استفاده روزمره.

گاراژ ماشین‌های رونالدو

جورجینا همچنین در قسمت اول فیلمبرداری سوار بر خودروی رنج‌روور بود. رونالدو همچنین در تابستان گذشته که به انگلیس برگشت تا به تیم منچستریونایتد بپیوندد، یک بنتلی فلائینگ اسپر ۲۵۰ هزار پوندی خرید و در کنار بنتلی کانتیننتال GT دیگرش قرار داد. او در سال ۲۰۲۰ یک بوگاتی چنتودیچی ۸٫۵ میلیون پوندی از سری نسخه‌های محدود که تنها ۱۰ عدد از این خودرو ساخته شده را به ناوگان ابرخودروهای خود اضافه کرد. همان سال رونالدو در حال گردش در کمپانی فراری مارانلو دیده شد و با یک ماشین F۱ عکس گرفت و برای خودش هم یک فراری مونزای ۱٫۴ میلیون پوندی سفارش داد. رونالدو همچنین لامبورگینی اوروس و شورلت کامارو هم دارد که ارزانترین ماشینهای گاراژش هستند و ۴۰ هزار پوند بیشتر نمی‌ارزند!

گاراژ ماشین‌های رونالدو

کریستیانو رونالدو خودروی دیگری را در تولد ۳۷ سالگی‌اش به کلکسیون ابرخودروهایش اضافه کرد؛ کادیلاک اسکالید، که از طرف جورجینا و فرزندان‌شان به او هدیه شد. این خودرو با قیمت اولیه ۱۵۰ هزار پوندی دارای ۸ سرنشین است و یک خودروی خانوادگی لوکس و امن و جادار برای خانواده بزرگ کریستیانو رونالدو است.

 

ارسال نظر
نظرات کاربران
بیشتر
دیگر رسانه ها